Ff een vraagje

Haay ik heb dus iets verkocht via marktplaats namelijk 2 korte broekjes. Alleen nu vraagt deze persoon of deze door de brievenbus passen?? Het had iets met de kosten te maken en daarom verzend ik het met DHL, maar nu is mijn vraag dus of die daadwerkelijk door de brievenbus passen?
Ik hoop dat iemand ervaring heeft met dit soort dingen (sorry als het hier verkeerd staat)

Hangt af van hoe dik ze zijn en hoe je ze opvouwt, denk niet dat wij dat kunnen raden.
Vouw ze even op, doe ze in een grote envelop of een plastic zak en kijk of het in je brievenbus past.

Oke maar word dat ook met gewicht berekend? Ik wil namelijk geen boetes ofzo daarvoor

Als het door de brievenbus past gaan ze het gewicht niet berekenen, dacht ik, maar ik weet het niet zeker.

Staat dat niet gewoon op de website van DHL? Bij postnl kun je namelijk gewoon op de website vinden welk bedrag je op de enveloppe moet plakken in combinatie met welk gewicht.

Ik had al even gekeken maar nee

Sorry dat ik deze weer up, ik spam zo nogal mijn excuses

https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/service/pakketten-verzenden/tarieven zie hier de antwoorden.

Oh dankje ik heb vast niet goed gekeken :cold_sweat: