Ff eeeen vraagje aan alle schrijvers/schrijfsters hier

Nou jongens ik wilde dus ff wat advies vragen.
Het zit dus zo ik schrijf graag gedichten in een soort van blog die ik op tumblr heb ( ik gebruik het een soort dagboek) maar dan anoniem dus. Nou heb ik het dus dat er alleen als ik boos of verdrietig ben echt wat uit me komt maar dat dat op dat moment echt iets is snappen jullie? Dus als ik een keer zin heb om te schrijven komt er geen ene fuck in me op, ( pardon my language ) maar als ik dus echt boos ben of echt een boel emotionele lading heb ik ineens pagina’s vol schrijf.

Hebben jullie dat ook? Of wanneer zijn jullie echt in een schrijfmood? Of wat helpt om erin te komen?

dit helpt bij mij

Meestal krijg ik een idee en krijg ik enorme zin om dat uit te werken. Ik werk nooit echt met emoties, maar dat kan ook wel zijn omdat ik graag fantasy schrijf, dat is toch wat anders dan poezie. Maar goed, ook daarvoor geldt; Een idee KRIJG je, die heb je niet. (snap je?) Ik denk niet dat je het moet forceren, laat het maar gewoon komen. En anders kun je misschien die gevoelens oproepen?

Kan dit niet gewoon in de schrijfkring? En om antwoord te geven op je vraag, dat is helemaal niet raar ik denk dat het overgrootte deel van de mensheid dat wel heeft (;

Ahhh dankjulliewel!!! Ik heb geen idee waar ik alles precies moet posten ahaha zovaak zit ik nou ook weer niet op girlscene