ff alles uiten XD

Heey,
sinds een tijdje (2 maanden ongeveer) gaat het helemaal niet zo goed met mij. Elke dag moet ik huilen en k weet zelf niet waarom. Ik heb hier eerder last van gehad toen ik 8 was toen was ik depressief. Op zon moment voel ik me dood ongelukkig ik kan me zo rottig en blij voelen tegelijkertijd op een dag. Op school gaat het redelijk goed en ik heb gewoon vrienden. Ik vind mezelf ook lelijk en ik heb last gehad van een soort eetprobleem. Dit begint terug te komen want ik gooi elke dag mijn eten weg op school en eet savonds amper. Gewoon omdat ik geen zin heb in eten, al me lust is weg. En elke keer als ik mezelf eindelijk een beetje begin te accepteren word ik weer geconfronteerd met bikinis, modellen, mtv en al dat soort dinge. Ik heb al een halfjaar een vriendje en hij is heel lief. Maar hij kan er ook niet altijd voor me zijn want hij heeft zelf wat problemen (sociaal onderontwikkeld, stemmingswisselingen en woede enzo) dus dat verschilt per dag. Ik zie hem alleen in het weekend want hij woont een eindje verder. De laatste dagen kan ik bijna niet tegen hem praten want elke avond is zijn beste vriend bij hem. Dat maakt me pissed. Er zijn veel dingen die me chagrijnig maken enzo en ik word helemaal gek van mezelf. Niet dat ik elke dag chagrijnig ben want op school lach ik veel en als ik met me vriendje praat lach ik ook veel. Vandaag heb ik ruzie gekregen met mijn beste vriendin maar dat ligt deels aan haarzelf en deels aan mij. En eigenlijk boeit het me nieteens zoveel. Het klinkt hard maar het ging al langer niet meer lekker. Het ene moment heb ik echt zon gevoel dat ik superblij ben, het andere moment stort ik helemaal in elkaar en hou ik niet meer op met huilen en soms ben ik ineens heel gevoelloos en heb ik het schijt. Ik voel me ook vaak alleen terwijl ik dat helemaal niet ben… Ik heb al van alles geprobeerd, afleiding zoeken bij vrienden, een verwen dag voor mezelf, veel gezond eten, het gevoel negeren, echt van alles maar niks helpt… Weten jullie misschien iets hoe ik het op kan lossen of is er iemand die dit ook heeft?

hoort bij je leeftijd. echt waar!
heb ik ook gehad, maar op een gegeven moment gewoon gedacht,
‘scheit! ik wil een leuk leven, en ik wil vrolijk zijn, dus dat ben ik dan ook gewoon!’
en het heeft echt geholpen, iedereen wel eerst ‘wat ben je vrolijk?:grinning:
maar als je lacht, ookal is het nep, wordt je vanzelf blijer!

Deels denk ik ook puberteit…
Kan je met niemand praten? Eerder kon je namelijk praten met je vriendje, maar nu kan dat niet zo vaak meer. Misschien moet je iemand zoeken waarmee je kan praten.
En probeer er altijd het beste van te maken :wink:

ja… ik praat wel met vrienden enzo maar elke dag voel ik me weer kk kut, om niets… en dan maak ik ruzie met mensen terwijl ik dat eigenlijk heel erg vind…

Heb ik nu ook voel me echt kut… Schrijf anders op wat er allemaal wel goed ging (ook kleine dingen), dat schijnt wel te helpen.
Iig ben je niet de enige :slightly_smiling_face: Niet dat dat veel troost is, maar toch.
X