Feuten

Volgensmij bestond er nog geen topic over het BNN programma Feuten!

Hier kun je de afleveringen kijken: http://sites.bnn.nl/page/feuten/videos
Seizoen 1 is net afgelopen, en er wordt alweer druk gewerkt aan seizoen 2.

Hier kun je over de serie praten, plaatjes etc posten en wat je ook maar wil. :’)

Veel plezier!

Waar gaat het over?

*heb geen zin om op de link te klikken.

Ik vind het geen leuke serie.

oh cool! weet iemand wanneer seizoen 2 komt dan?

Ik vind het een leuke serie!
Kan ook niet wachten op seizoen 2.
Het gaat over een jongen die zich aanmeldt bij een studentencorps. En dan gaat er wat mis in de ontgroeningsperiode. En de gevolgen daarvan. :slightly_smiling_face:

Manuel broekman is zo knap he haha.
Seizoen twee komt toch in de lente?

Het lijkt me ‘n rotserie.
Ik zit in het bestuur van een studentencorps en zo gaat het er helemaal niet aan toe :’)

Ik vind 't niet tof :'D

Even nieuw leven in dit topic
Seizoen 3 is al weer bezig dus!

Up stelletje kutfeuten :’)

Ik heb deze serie echt in twee dagen helemaal gezien, ben heel erg benieuwd naar de film.

Ik mis wel Joep Heineken in de rest van de serie en ik vond Alex ook heel leuk. Ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen met Vincent in het slot van het seizoen.

Die film wordt super mooi :’)

aah I love feuten
maar vraag me wel telkens af hoe realistisch het is

Ik hoop van niet hahaha. Het lijkt me vrij ernstig als dit allemaal echt gebeurt in het studentencorps, maar de serie is wel heel tof.

denk dat ongeveer 50% overeenkomt ofzo…
heb overigens alleen de eerste paar afleveringen van seizoen 1 gezien hoor, dus pin me er niet op vast

Feuten is echt een leuke serie. Wil zo graag naar die film, die trailer is al leuk.

Heeee leuk ik wist niet dat hier een topic van was! Ik vind het een hele leuke serie en ben ook best benieuwd naar de film haha.

Ik zou het vrij ernstig vinden als het hele corps met elkaar neukt :’), maar oké misschien is het wel realistisch. Ik zou het alleen niet kunnen bevestigen want ik zit niet bij het corps.

Haha nee feuten is echt totaal niet realistisch. Twee vrienden van mijn zitten bij het corps in Delft en mijn vriend in Utrecht en het is echt niet zo erg als in de serie. In series wordt sowieso alles meer overdreven neergezet. Er komen ook zeker wel dingen overeen hoor, maar zo heftig als in de serie is het niet :slightly_smiling_face:

Nee het is niet realistisch, volgens mijn ex-corpsballen collega. Haha
En ik hoop het ook niet want mijn vriend zit bij een studentenvereniging (geen corps dan maar goed)

Ot: zin in het feestjuuuuhhh

Ja Feuten!
Geweldige serie.
Manuel Broekman vind ik erg heet haha.

Ik ga waarschijnlijk met wat vriendinnen naar de film toe.
Ongelooflijk veel zin in!