Feuten

Er was er nog geen topic over, dus ik dacht ik maak er een aan (: wat vinden jullie van de nieuwe serie feuten op bnn? Ik vind het best wel vet, voor zover ik dat kan beoordelen na twee afleveringen (de tweede staat op feuten.bnn.nl)

ik heb alleen de eerste gezien, en ik weet gelijk weer waarom ik dat hele studenten gedoe zo walgelijk vindt x’]

maar vond de serie nog niet heeeeel interessant eigenlijk…

niet gezien.

ik heb gister een stukje gezien maar ik snapte niet echt waar het nou
over ging!

ik heb geen idee wat voor serie het is

en ik heb net 2 gekeken, maar vind het niet echt wat. Hou niet van die dramatische series…

ik vind het wel een toffe serie! wil wel de volgende afl zien, dus ga het wel volgen denk ik :slightly_smiling_face:

vind het wel heel grappig dat op de site van bnn in die reacties echt ruzies zijn haha. mensen die zich aangesproken voelen met deze serie, hilarisch.

(wel jammer dat al duidelijk is door de promo’s en site layout wie in welk huis komt, maar ach)
en ik vind bram en marieclaire leuk samen! :wink:

ik vind het leuk! :slightly_smiling_face:

die liedjes waren ook echt zo herkenbaar van ontgroening haha, ik vind het wel lachen!

lijkt me niet zo geweldig niet leuk dus

Feuten is een serie over de ontgroeningsperiode van nieuwe studenten. Zo’n ontgroening is vaak bij studentenverenigingen maar voornamelijk disputen. Heb aflevering 1 gezien en ondanks dat er op internet veel wordt geschreeuwd over ‘te extreem, niet naar waarheid’, zitten er behoorlijk wat waarheids dingen in. Afl 2 ook gezien, dat was dan weer echt een afknapper :S

Het lijkt me best een leuke serie, maar ik ben niet van plan hem te gaan volgen, ik volg al te veel dingen.

ik vind het wel vet. maar wel belachelijk dat dit dus echt gebreurt! vorig jaar is er een meisje dood gegaan omdat ze echt iets had en ze hadden haar medicijnen of zo afgepakt. toen is het wel minder erg geworden! mijn zus heeft dit ook gedaan in Groningen, echt bizar dat mensen dit willen doorstaan om bij een studie club te horen!

Ik heb een knappe jongen gezien.

Ik heb gehoord dat verenigingen hier echt de waarschuwing van hun bestuur hebben gekregen om niet met mensen van de pers erover te praten :'3

Ik kijk het ook. Ik vind het echt heel leuk. Bram is zooooo knap!