Fetisj..

Hoi Hallo…

Ik ben nieuw hier op dit forum en ik weet niet zo goed hoe ik me moet voorstellen, maar ik begin eigenlijk met een soort van probleempje. of naja, ik vind het heerlijk, maar ook wel apart.

Ik heb al sinds een paar jaar een fetisj voor alles wat met dames voeten te maken heb zoals hun sokken en schoenen, met name All Stars en andere bij de tijdse sneakers, te maken heeft. Ik wordt hier altijd onzettend opgewonden van maar ik zit nu een beetje in de knoei… Als ik een nieuw meisje ontmoet, zal ik het dan direct vertellen? of niet?

Voor sommigen klinkt het heel raar maar ik zou bij een meisje bijv. tijdens de seks het echt lekker vinden als zij gedragen sokken en afgetrapte All Stars of Adidasjes, uggs noem het maar op aanheeft.

(Ik zoek ook nog afgedragen All Stars, Vans, Uggs en zo, mocht je wat hebben mail me dan maar)

Wat ook zo is; als ik een meisje op school zie of in de stad krijg ik daar al helemaal fantasieën van.
Laatst heb ik ergens gelezen dat dat dan niet gelijk betekend dat je een fetisj hebt… Kan iemand mij hiermee misschien een beetje op weg helpen? En heb je zelf ook een fetisj? Ik hoor het graag van jullie :slightly_smiling_face:

Groetjes!!

eeeeeewwww

Ik neem aan dat je een jongen bent? Wat snap je niet aan de titel van dit forum?

trolllllllll

misschien kan je geil worden op een vuilnisbelt? ligt vast wel een afgetrapte schoen :upside_down_face:

Ja ik ben inderdaad gewoon een jongen. Hoe bedoel je dat?

GIRLscene

Ja naja, ik zie het probleem er niet van hoor. Meestal kijken vrouwen toch weer anders naar zulke dingen!

Hey.
ja, je hebt me al wat op weggeholpen.
Eerst gezegd weet ik niet wat ik hier mee aanmoet, of ik het geheim moet houden en het heel stiekem moet gebeuren of dat ik het tegen diegene zeg waar ik opgewonden van wordt?

Ja, de naam Girlscene zegt me inderdaad wel iets, maarja als ik op bijvoorbeeld een mannensite ga kijken krijg ik hele rare antwoorden. (en dat zeg ik uit ervaring)

het is verboden voor mannen en dit topic wordt straks wss ook verwijderd.

Maar nee niet vertellen, pas als je langer een relatie hebt kan je het vertellen. Anders schrik je ze echt af. Als je niet zonder die schoenen kan, tja dan is het wel een probleem.

Oke, naja dat is dan maar zo.

Hmm jaa dat is misschien ook wel zo, maar wat nou als zij denkt dat ik ‘de ware’ ben en dan zeg ik dat opeens… Ik denk dat de relatie dan over zal zijn ofzo…

hmm ja, maar je zegt toch niet ‘Hoi ik ben Henk en heb een voetenfetisj. Hoe heet jij?’
Vrouwen vinden dit (over het algemeen) nogal apart. Als je langer een relatie hebt zal dit wat makkelijker te vertellen zijn. (en voor de vrouw wat makkelijker te accepteren)

Hmm nee daar heb je gelijk in, hopelijk zult ze het wel accepteren natuurlijk.
Ik ben nogal een heel onzeker persoon vandaar dat ik dit topic heb gemaakt, ik durf het namelijk niet in het openbaar te zeggen. Ik weet gerust wel dat voor sommige raar klinkt mja!

LOL. Dat is alles.

Nah ik vind dat als het de serieuzere kant op gaat dat je het wel moet vertellen. Ik moet niet hebben dat ik een tijd een relatie heb en dat m’n vriend me dat inene zou vertellen want dan gaat het voor mij niet werken omdat ik voeten gewoon keivies vindt.

Zo raar is dit toch niet of wel… Tenminste niet dat het heel normaal is om zo’n ‘fetisj’ te hebben haha
Idd niet gelijk vertellen, maar als je langer een relatie hebben kan je wel aangeven dat je daar opgewonden van wordt toch?

Naja ik vind het niet dan gewoon. Maar soms wordt ik opgewonden in nare situaties als ik er aan denk ofzo…

Ja inderdaad ik vind het nogal moeilijk… Ik ben zelf 17… Emma98 je mag me ook een privéberichtje sturen als je wilt hoor…

Ik heb nog een paar afgetrapte converse, ik wil van de zomer graag nieuwe, van mij mag je ze voor de helft van de prijs van een nieuw paar… dan kan ik nieuwe kopen voor van de zomer :stuck_out_tongue: deal?

Oh en als ze je echt leuk vind dan verlaat ze je niet zomaar omdat je van voeten houd maar ze kan het wel heel raar vinden… teminste ik gruwel juist van voeten maar ieder zijn ding he :wink:

Stuur maar een privéberichtje… Dan komen we er wel uit denk ik.

Ja dat is inderdaad ook wel zo. Misschien moet ik het nog even rustig aan doen…

Nah wordt te veel gedoe denk met verzenden enzo, opzich zou ik ze zo meegeven maar ben er ook heel erg aan gehecht :frowning_face:… en het idee dat iemand gekke dingen gaat doen met mijn lievelings paar is toch ook een beetje naar.
Maar hey op marktplaats zijn er vast mensen die ze verkopen, wie weet zet ik die van mij er ooit ook nog op als ik er afstand van kan doen xD