Hoi Hallo…
Ik ben nieuw hier op dit forum en ik weet niet zo goed hoe ik me moet voorstellen, maar ik begin eigenlijk met een soort van probleempje. of naja, ik vind het heerlijk, maar ook wel apart.
Ik heb al sinds een paar jaar een fetisj voor alles wat met dames voeten te maken heb zoals hun sokken en schoenen, met name All Stars en andere bij de tijdse sneakers, te maken heeft. Ik wordt hier altijd onzettend opgewonden van maar ik zit nu een beetje in de knoei… Als ik een nieuw meisje ontmoet, zal ik het dan direct vertellen? of niet?
Voor sommigen klinkt het heel raar maar ik zou bij een meisje bijv. tijdens de seks het echt lekker vinden als zij gedragen sokken en afgetrapte All Stars of Adidasjes, uggs noem het maar op aanheeft.
(Ik zoek ook nog afgedragen All Stars, Vans, Uggs en zo, mocht je wat hebben mail me dan maar)
Wat ook zo is; als ik een meisje op school zie of in de stad krijg ik daar al helemaal fantasieën van.
Laatst heb ik ergens gelezen dat dat dan niet gelijk betekend dat je een fetisj hebt… Kan iemand mij hiermee misschien een beetje op weg helpen? En heb je zelf ook een fetisj? Ik hoor het graag van jullie
Groetjes!!