Fetish enzo...

1. Mijn vriend heeft een voetfetish… Dat betekend dat je ipv een handjob een footjob moet geven
    ik vind het niet erg, maar het is best raar. Wat vinden jullie hiervan?

2. Ik had voor de eerste keer sex met mijn vriend (was ervoor geen maagd) maar het voelde wel alsof ik opnieuw werd ontmaagd en het klinkt misschien stom maar het leek alsof mijn baarmoeder (kan fout zitten) echt heel erg pijn deed. Waar kan dit aanliggen?

Ik moet je wel zeggen, we hielden het 4,5 uur vol en het was geweldig
:flushed:

Wat is nu precies je vraag eigenlijk?
Wat wij ervan vinden dat jij je vriend een ‘footjob’ geeft? Nou ja, als hij het fijn vindt en jij het niet erg vindt, wat is dan het probleem?

Heb het aangepast. Vroeg me af of jullie het raar vinden.

ik vind het raar ja

wooooooow 4,5 uur. Koop een lollie en vier het.

Komt hij dan ook echt klaar etc. als jij hem een footjob geeft? Ik weet niet hoe ik het voor me moet zien.
Heb wel eens gezien dat iemand het helemaal hysterisch vond als iemand zijn tenen ging aflikken en zuigen.

Hoe doe je dat, eigenlijk, zo’n footjob? Mijn vriend zegt al dat ik hem nooit zo goed kan aftrekken dan wanneer hij het zelf doet (hij weet waar hij wat harder moet knijpen enzo), en met je voeten heb je toch veel minder grip op zijn penis… tenzij je erg “handig” bent met je voeten (“voetig” dus)… wat ikzelf wel min of meer ben want ik kan de shampoo met m’n voet oprapen als die in de douche op de grond is gevallen. :flushed:

Sorry maar hierdoor raak ik een beetje mijn geloofwaardigheid kwijt…

Wtf.

Als je het knuffelen, zoenen, voorspel en naspel meerekent dan kan dat best.

ok.

Dus omdat je vriend een voetfetish heeft MOET je hem aftrekken met je voeten? En dat geld voor ieder persoon die een voetfetish heeft volgens jou bericht. Dafuq, niks moet en ja ik vind het raar.

ik zie mezelf niet echt een jongen aftrekken met mijn voeten?
ben ik nou de enigste die een raar beeld krijgt bij het idee?

Antwoord op je eerste vraag… Ja dit vind ik gek, maargoed heb wel eens vreemdere dingen gezien.
Antwoord op je tweede vraag, ligt eraan hoe lang geleden het is sinds je het daarvoor voor het laatste hebt gedaan. Je vagina gaat lals het ware na een lange tijd weer strak staan waardoor het opnieuw weer veel pijn kan doen, net zoals bij je aller eerste keer.

dit is raar. wtf.

Ik voel me eventjes dom.
Dat van die voetfetish; ik dacht dat je z’n voet moest aftrekken :wink: En niet zijn penis mét je voet. :flushed:

Dat dacht ik ook. :’) Ofja, ik dacht dat je zijn voeten moest masseren en dat hij daar dan opgewonden van raakte.

^dat dacht ik ook.

Op vraag numero 2: kan zijn dat hij groter geschapen is en/of dat jij een punt in je cyclus zat waarbij je baarmoedermond een beetje naar beneden was gegaan.

Ik vind het inderdaad een gek idee en ik zie het mezelf ook echt niet doen. Maar als je vriend het lekker vindt en jij het niet erg vindt om te doen, wat is dan het probleem?