Festivals!

Ga jij ook naar een vet festival?? Zo ja, naar welke ga jij?
Welke zijn heel vet en wat zijn jouw ervaringen?

Thnx!
X

Sziget aankomende maandag, 7daags festival in Boedapest (Hongarije).
Ben daar vorig jaar ook geweest, was erg goed bevallen.

De sfeer is vergelijkbaar met Lowlands, ook had ik niet het idee dat het té groot was waar ik eerst wel bang voor was. Je kan het terrein op en af, is een supermarkt ongeveer een kwartier lopen er vandaan en met de metro en tram sta je zo in de stad. Je kan voor heel goedkoop een ov kaart daar regelen.

Het scheelt ook enorm als het gaat om geld, heb ook een aantal jaar Lowlands en Pinkpop gedaan. In Hongarije is het een stuk goedkoper en je hebt een breder assortiment. Ook fijn, je drinken krijg je in een flesje met dop (je krijgt daar alles in halve liters bv bier en cocktails ook).

Dat klopt idd. Festivalgangers gaan eerder naar het buitenland, vanwege de hoge kosten in NL. Dat is erg balen, want NL heeft ook hele vette festivals! Maar het lijkt mij wel het proberen waard :slightly_smiling_face:
Heel veel mensen praten over Salvationz Outdoor Festivals. Kijk maar op Twitter. Is iemand daar een keer naar toe geweest? Is dat wat? De line-up is wel heel erg top!
X

Sziget heeft echt veel voordelen, gewoon omdat het in Hongarije is en het daar goedkoper is en de locatie superchill is. Je zit dan alleen met het vervoer en de reiskosten. Hoe ga jij er naartoe? Ik wil zelf volgend jaar heel graag gaan namelijk :slightly_smiling_face:

Dit jaar ga ik naar Lowlands, voor het eerst! Dit is ook het eerste grote festival waar ik naartoe ga, ben hiervoor alleen maar naar Dauwpop geweest.

Lowlands vind ik het leukste Nederlandse festival, stipt op nummer een. Ik vond pinkpop nogal eh tegenvallen, de line-up was leuk maar de sfeer was daar rond het vries punt.

Ik ben vorig jaar met de trein gegaan, de sziget-trein zeg maar. Dit jaar ga ik met het vliegtuig. Je reiskosten zijn echt niet veel, is super goedkoop daar. Vorig jaar kocht je een week abbo op het ov voor eh een paar euro. Niet boven de 15 euro sowieso.

Ik ben dit jaar al naar Rock Werchter en de Lokerse Feesten gegaan, en ik ga nog naar Pukkelpop. (:

Het blijkt dat Salvationz ook wel vet is! Ik heb even wat info opgezocht, check:
Stage 1: House met o.a. Hardsoul, Funkerman & Robbie Rivera
Stage 2: Techno/ Techhouse/Electro met o.a. Jack de Marseille
Stage 3: High Contrast met o.a. Marco V, Marcel Woods
Stage 4: Electric/ R&B met o.a. Real el Canario
Stage 5: Houseclassics / Progessive met o.a. Junior Jack
Stage 6: Dubstep / Drumm&Bass met o.a. Bram van Helden
Stage 7: Deephouse met o.a. 2 Dirty en Jochem
Wat denken jullie?
BTW: Pukkelpop?? Wat is dat voor een naam?? hahahah

LOWLAAAAAAAANDS! eindelijk haha, wacht al sinds november. Volgend jaar wil ik heel graag sziget, lowlands, pukkelpop en misschien pinkpop.

http://entreeticket.nl/fe…-salvationz-pakt-uit.html
Gevonden!!! :slightly_smiling_face: Salvationz tickets!!

Lowlands is toch al uitverkocht?

^ jup!

Lowlands is niet echt mijn ding, kamperen… uhh nee. Maar wel een goede line-up!

Ben naar Pinkpop geweest, en zou ook heel graag naar Lowlands willen maar ik had geen geld meer over door Pinkpop :’)
Dus volgend jaar hopelijk Lowlands!

Ik ben naar Graspop Metal meeting geweest, echt een geweldig festival als je van metal houd :grinning:

ik zou dit jaar ook wel graag naar Sizget zijn gegaan, omdat Motorhead daar komt… Mijn tante is Hongaars en ze gingen dit jaar niet naar Hongarije in de zomer… dus ik zou het niet kunnen combineren, aangezien haar familie in Boedapest woont. Nja, ik hoop snel naar Sziget te kunnen :grinning:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=lauratje131994 link=topic=203915.msg9148193#msg9148193 date=1312540928]
Ik ben naar Graspop Metal meeting geweest, echt een geweldig festival als je van metal houd :grinning:

Dan zul je ook wel Geuzenpop kennen toch?

Dan zul je ook wel Geuzenpop kennen toch?

Nee… nog nooit van gehoord! Ik ging net even op google kijken, maar het lijkt me best leuk :grinning: Misschien dat ik er ooit op een dag naar toe ga!

Hahah oke. Volgend jaar wordt het weer gegeven. het begint vandaag zie ik op hun site. jammer, volgend jaar beter! :wink: