Festivals 16 +

Hey meiden,
weten jullie leuke festivals voor 16+?
en gewoon een waar je gemakkelijk binnenkomt
ookal ben je jonger dan 16 want ik wil graag met
mijn vriendin naar een festival maar mijn vriendin
is helaas geen 16 maar wilt het risico wel nemen.

Je vriendin is nog geen 16, maar toch willen jullie per se naar een festival van 16+? That doesn’t make any sense to me.

waarom zou je naar een 16+ festival willen als je nog geen zestien bent? -,-

Ga volgend jaar.

neej sorry (zie t maar als een up)

^ Voor de alcohol natuurlijk (:

ontopic: geen idee

Als je nog geen 16 bent moet je daar echt niet naar binnen gaan. Daar gaan mensen naartoe omdat ze daar geen last hebben van mensen onder de 16.
Ga gewoon naar een ander festival.

zoals? wat voor festivals onder de 16 plus heb je dan eventueel?

Wat voor soort festival wil je eigenlijk?

laten we zeggen dat ik zoiets zoek als mysteryland, drughouse ( de muziek, want is zelf geen festival haha ) in die richting muziek gewoon house en hardstyle enz.

Niet mijn soort festivals dus ik heb geen idee!

Fantasy island is 16+, ik ben daar 2 jaar geleden geweest (het was op 10 mei en ik werd 26 mei 16) dus was nét niet 16 maar waagde het er wel op, werd niet gecontroleerd (toen niet) en was heel leuk! Is alle muziekstijlen bij elkaar in verschillende area’s (het is buiten), house, hardstyle, hardcore etc, ookal is hardstyle echt de richting zegmaar

klinkt leuk!!

Freefestival in Almere, vindt elk jaar plaats en is 16+ én gratis!

Het is nu niet echt festival tijd of wel?

er bestaan geen (grote) festivals in dat genre waar je heen mag op die leeftijd. en dat is logisch. drugshollen zijn het.

ja net met mn zus bekeken want kunnen we samen ipv met de vriendin!
dan hebben we zekerheid!

Daar kan ik je niet mee helpen. O.a. omdat jullie nog niet allebei 16 zijn én omdat ik me niet interesseer in dergelijke feesten. Doe mij maar een goed psychobillyconcert.