Festivaljongen

Oké, dit gaat een lang verhaal worden. Ik zit mezelf hier al een tijdje gek mee te maken en ik ben benieuwd naar de mening van anderen hierover omdat ik het geloof ik al zo ontzettend heb zitten over-analyseren dat ik er zelf geen antwoord meer op kan verzinnen.

Ik heb een paar maanden geleden een jongen op een festival ontmoet. Was heel fijn, we konden goed praten en we hebben eigenlijk de hele laatste nacht met elkaar en onze vrienden doorgebracht. En we hadden ook gezoend dus en met z’n tweeën in mijn tent geweest. (maar geen seks gehad of zo)

Eenmaal weer thuis hebben we heel af en toe geappt maar dat hield binnen 1 week eigenlijk al weer op.
Maar nu ben ik hem vorige week, heel toevallig, weer op een festival tegengekomen. Zag hem in eerste instantie helemaal niet maar hij is naar mij toegekomen en toen hebben we even gepraat. Later op de avond is ie weer keer naar me toe gekomen en toen hebben we de laatste paar uur samen doorgebracht. Was wederom heel fijn eigenlijk, ook weer gezoend, maar het was ook gewoon gezellig.

Vervolgens hebben we nog een dag of 3 erna af en toe geappt, maar het gesprek ging eigenlijk heel oppervlakkig. Wel zei ie dingen als dat ie het heel fijn vond die avond, en af en toe een beetje zo’n flirterige opmerking. En toen we het over een act van die avond hadden, zei hij dat het hem heel leuk leek om samen naar het concert van die artiest te gaan in oktober.
Nou dat was dus allemaal leuk alleeeen nu hoor ik dus niks meer van hem. Ik dacht, ik wil die kaartjes voor dat concert wel snel kopen zodat dat in ieder geval vast staat mochten we niet meer praten. Maar vanaf toen is er eigenlijk niks meer vanuit hem gekomen. Op de dag dat we die zouden kopen zei hij ineens dat hij helemaal geen geld had. En dat ie dit eind deze maand weer zou krijgen (hij noemde 21 september) en dat hij het dan kon kopen.
Ik ben nu eigenlijk heel bang dat hij helemaal niks meer gaat laten horen, ook omdat er vanuit zijn kant, op de concertvraag na, eigenlijk helemaal meer is gekomen. Nu moet ik zeggen dat ik misschien ook niet helemaal duidelijk ben in signalen maar dat is puur omdat hij dus niet praat, en ik niet degene wil zijn die een gesprek moet beginnen steeds.

Wat denken jullie? Dat hij zich heeft bedacht over dat concert en daarom niks meer laat horen? Of dat ik gewoon moet afwachten tot hij een keer iets zegt over dat geld? Ik ben bang dat er dan dus echt niks meer van gaat komen + het concert raakt misschien wel uitverkocht, maar op hetzelfde moment wil ik niet pusherig overkomen.

Wat denken jullie dat ik moet doen en wat hij zou bedoelen? :confused:

Sommige jongens plannen niets van te voren en zien rond die tijd wel wat ervan komt. Als jij jezelf niet meer gek wilt maken kan je 2 dingen doen. 1: hem appen met de vraag of hij nog wilt gaan, dan weet je waar je aan toe bent. 2: stoppen hiermee want als hij oprecht interesse in je zou tonen, zou hij je vaker appen en initiatief nemen.

Ik zou niet zsm dat concert gaan plannen ómdat je anders bang ben dat je niks meer van hem hoort. Dan ga je misschien straks met iemand heen die toch niet wil oid.
Ik zou gewoon luchtig vragen: Hee wil je nog naar dat concert, want anders moeten we even kaartjes gaan kopen. (ofzo)
Als hij dat afwijst zou ik niks meer tegen hem zeggen, dan is het duidelijk.

Maar, is het niet leuker om er met een vriendin heen te gaan dan met een jongen die elke keer na een paar dagen niks meer zegt?

Ja ik moet het hem ook echt vragen, dat is de enige manier om antwoord te krijgen. Ik heb voor mezelf al deze vrijdag als limiet gesteld, als ie dan nog niks heeft gezegd vraag ik het. Het kan inderdaad goed zijn dat hij concerten en dingen altijd pas laat plant maar toch, als de ander dat wel liever op tijd heeft…

Ik zou niet zsm dat concert gaan plannen ómdat je anders bang ben dat je niks meer van hem hoort. Dan ga je misschien straks met iemand heen die toch niet wil oid. Ik zou gewoon luchtig vragen: Hee wil je nog naar dat concert, want anders moeten we even kaartjes gaan kopen. (ofzo) Als hij dat afwijst zou ik niks meer tegen hem zeggen, dan is het duidelijk.

Maar, is het niet leuker om er met een vriendin heen te gaan dan met een jongen die elke keer na een paar dagen niks meer zegt?

Nee het is niet dat daarom dat concert per se wil plannen hoor, ik wil er sowieso heel erg graag heen en als hij niet meer wilt ga ik met iemand anders. Maar ik vond het wel fijn om een datum te hebben waarop ik hem nog eens kon zien, omdat ik wel verwachtte dat er van praten op whatsapp niks meer zou komen.
En ik durf eigenlijk niet weer te vragen over die kaartjes, heb er in totaal nu 2 keer een opmerking over gemaakt maar steeds is het er niet van gekomen en heeft ie gezegd dat hij me iets zou laten horen als hij weer geld had maar ja, daar lijkt het niet op… Ik wil gewoon niet te dwingerig overkomen, vandaar dat ik dus bedacht heb het op z’n vroegst vrijdag pas te vragen.

Heel eerlijk denk ik dat hij jou gewoon als een scharrel ziet. Als hij echt interesse in je had gehad, dan had hij wel vaker iets van zich laten horen. En verder wat Kraplapje al zei.