festivalgangers gezocht?

Ik zag gisteren toevallig nog dat ze mensen zochten om op Paaspop te werken, via Randstad…
Heb vorig jaar ook Lowlands gedaan voor Randstad, was leuk!

Jaa dat je via meerder mag werken wist ik al! Want heb ook via randstad student gewerkt bij de huishoudbeurs :stuck_out_tongue: Ik ga me gewoon inschrijven :slightly_smiling_face:. Een collega van mij in de Arena die werkt voor zowel Young label als T EN E, dus denk dat dat wel goed zit :slightly_smiling_face: Tanks voor de tips!

Ik kom inderdaad uit Brabant ja, maar lijkt me wel heel tof! Bedoel je dan dat ik met ov zelf moet komen en dit niet vergoed krijg? Want ik werk momenteel dus heb een halfjaar geen studenten ov…
Het reizen verder is geen probleem!

@Oxelsnorr: frustrerend he! Wil je eens naar een leuk festival, wil niemand mee… Vaak haken ze bij mij ook op het laatste moment af.

Haha, ja, Utrecht is ook randstad. Ik werk zelf ook bij een horecabureau maar krijg toch niet zo vaak dat soort klusjes. Vaker thuisfeesten/tentfeesten en bedrijfsfeestjes. Grrrrr.

Nee dan moet je met het OV en krijg je het vanaf 5 euro vergoed… of bijv. max. 18 euro. Zoiets.

Ik heb dat probleem ook ik wil graag naar een festival maar mijn vrienden hebben geen zin, houden niet van drukte, of het kost teveel. Helaas ben ik 16 en kan ik niet werken, hoewel mij dat wel erg leuk lijkt trouwens!

Oh superchill! Balen dat ik mijn vakantie al redelijk volgepland heb én dat ik al een vakantiebaantje heb. Het klinkt echt superleuk!

En ook gewoon serveren op feestjes enzo, lijkt me echt tof! Of zie ik het nou te romantisch? :stuck_out_tongue: maar gewoon telkens een andere werkplek, andere mensen.

^
Horecawerk is hard werken maar wel heel leuk hoor! Waar woon je ergens? Misschien kan ik wat bureau’s suggesteren(?)… Dat is geen woord…

Jeetje, ik veroorzaak in ieder topic waar ik post trouwens een hele offtopic golf. Sorry.

Ja, heel vaak. Ik heb sowieso niet veel vrienden die net zo graag als mij naar bepaalde artiesten willen, en anders zijn het wel mensen waar ik niet zo goed bevriend mee ben om mee te gaan.

Vanaf welke leeftijd is dat trouwens?
Zit er ergens ook één in het oosten, richting Enschede/Twente? :’)

Kunnen jullie niet een topic beginnen voor mensen die bijv. naar Pinkpop willen en dan met zijn allen gaan? (Er zijn ook meiden die zo samen op vakantie gaan bijv.)

Of van dit topic zo’n topic maken. :slightly_smiling_face:

Meestal 18 omdat je dan alle drank mag schenken/op alle festivals mag komen. Ik heb echt geen idee, ik denk 't wel aangezien Enschede een studentenstad is. Uitzendbureau’s sowieso. Horecauitzendbureau kun je gewoon op google zoeken denk ik. :slightly_smiling_face:

Oke, dank je. Jammer, dan moet ik nog wel een paar jaar wachten…

Haha, laat antwoord, ik gooi dit topic direct even omhoog, maar ik woon in Zwolle!

Ik heb echt precies hetzelfde, ik vind house/dance echt helemaal geweldig, maar ik zou zo graag eens een hardstyle event like defQon/decibel willen bezoeken…

Jammer nog 2 jaar wachten dan maar

Binnenkort queensday 2012 @ etten-leur, en dan in de zomer: the qontinent, dominator, decibel, together we are hardcore…

ik wilde eigenlijk ook nog defqon, maar iets te weinig geld.

Geen idee, haha! Misschien inderdaad googlen op (horeca)uitzendbureau… anders T&E, Randstad, etc.

Ik ga werken op Defqon… :stuck_out_tongue: (sorry :’))

Ik wou ook ontzettend graag naar Wish outdoor, maar niemand wou mee.
zelfde voor Tomorrowland, iedereen vind dat te duur. Dus ik ben ook altijd Festivalmaatjes loos -.-

haha heb precies hetzelfde!
wil graag naar defqon enzo maar al mijn vriendinnen bijna vinden hardstyle niks aan, hebben allemaal vooroordelen dat iedereen daar kaal is en onder de tattoo’s en drugs en dat het allemaal gabbers zijn;s
en ze denken allemaal dat het hardcore is-_-
baal daar echt van