festivalgangers gezocht?

Hebben jullie daar nu ook last van dat je heel graag eens naar een festival zou willen, maar niemand van je vrienden ervoor te vinden is?
Ik heb het dan over festivals als Wish, Emporium etc.
Ik zou er zo graag een keer bij willen zijn, maar ik krijg gewoon niemand mee…

Nee wij gaan altijd met een grote groep heen.
Wel andere festivals dan jij noemt.

Misschien zijn er in het officiële festival topic wel wat mensen die met je mee willen.

Nope, een van mijn vriendinnen wil eigenlijk altijd wel mee xD

Haha precies

Ik vind het wel leuk als er een apart topic voor is! Volgens mij hebben de meiden die in het officiële festival topic actief zijn allemaal al mensen waarmee ze op pad gaan en staan ze niet echt te wachten op willekeurige mensen die vragen of ze mee mogen :’)

Als echt niemand met je mee wil kun je natuurlijk ook op die festivals gaan werken! Het is natuurlijk wel anders dan er heen gaan, maar je krijgt best veel mee. Ik werk deze zomer op 15 verschillende festivals… (Ook omdat ik het never nooit kan betalen om naar 15 festivals te gaan. :stuck_out_tongue:)

^Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik mag maar op een festival werken dit jaar. Waar werk jij:O?

Ik krijg vaak niet heel veel mensen mee, maar mijn nichtje wil vaak wel en die heeft vaak ook wel vrienden die meewillen. Toch zijn we, als we met zn tweeën zijn, niet echt ‘alleen’ omdat je je heel gemakkelijk aansluit bij andere mensen, hoewel we overdag wel gewoon met z’n tweeën samen rondsjouwen, das toch wel praktischer :slightly_smiling_face:

WOW! Ja, idd, hoe kom je aan zo’n tof baantje? :grinning:

Ik heb dat ook, wil heel graag naar rock werchter en paaspop maar heb helaas niemand :frowning_face:

Ik wil naar werchter op donderdag maar waarschijnlijk kan niemand mee :c
IK MOET BLINK 182 ZIEN

Uitzendbureau :wink: T&E, Randstad, etc. doen dat. :slightly_smiling_face:

Ik werk bij een uitzendbureau en bij een horecabureau… dan wordt je werk aangeboden waar je je op in kan schrijven.

ooh dat lijkt me inderdaad ook heel leuk werk! Maar krijg je dan ook reiskostenvergoeding of iets dergelijks?

^
Ja je krijgt reiskostenvergoeding, maar bij veel bureau’s is het zo dat je bijv. onder de 5/8 euro zelf moet betalen. Soms ga je ook bijv. vanuit Utrecht met de auto. (Ligt er aan waar het uitzendbureau zit.)

Ik weet niet waar je woont, maar de meeste bureau’s zijn gevestigd in de randstad en Utrecht. (Is Utrecht de randstad? :stuck_out_tongue:)
Dat betekent niet dat je er niet kan werken als je bijv. in Brabant woont, maar wel dat je vaak zelf met het OV zult moeten gaan.

Ik heb gelukkig een hele lieve vriend die geïnteresseerd is in dezelfde muziek. Na 3 jaar PP ga ik dit jaar naar RW. Heujj!

Goed om te weten dat T&E dat doet! Ik werk zelf voor young label! (zat er aan te denken om ook bij T&E te gaan, maar nu weet ik het zeker dat ik het ook ga doen:P) Met Young label kom ik niet verder dan de Arena en Heineken Music hall:P

^
Je kunt je altijd aanmelden bij een uitzendbureau en dan als het niet bevalt gewoon weer weg gaan. (Volgens mij mag je ook gewoon bij 2 bureau’s tegelijk werken, maar dat ligt er denk ik aan wat Younglabel daar van vindt.)

Heb ik ook vaak ja …