festivalfood

Ik ga deze week naar een meerdaags festival en heb het meeste eten al ( noedels, soort kant-en-klaar pasta, enz… ) niet echt gezond dus, maar voor die ene keer mag dat wel eens :flushed:
Nu heb ik alleen nog niets als ontbijt.
Hebben jullie nog ideeen ? Liefst niets te calorierijk zoals van die melkbroodjes ofzo, zal van de rest al genoeg zooi eten haha. Maar iets dat toch handig is om mee te nemen.

Welk festival ga je?

Gewoon brood oid? :’)
Goedkoop en heb je direct veel plakjes.

Ik neem altijd van die voorverpakte wasa crackers met roomkaasspul mee. (Vooral de tomaat basilicum is lekker).
En verder, mochten ze voer van just like your mom verkopen op het festival waar je heen gaat, haal daar je eten, ZO LEKKER (En gezond awyeah).

Brood met knakworstjes en chocopasta als beleg, die dingen blijven gewoon goed in je tent

Ik weet dat je het niet zo bedoelt maar ik zie nu broodjes met knakworst én chocopasta voor me :’)

Brood of crackers lijkt me het handigst om mee te nemen, of misschien iets als krentenbollen zodat je geen beleg nodig hebt. En dan met wat fruit erbij.

Thanks meiden! Heb maar gewoon van die melkbroodjes gekocht, die nemen niet te veel plaats in. Wel niet echt heel ‘gezond’ maar ach ja… :flushed:

Graspop :slightly_smiling_face:

Op Graspop heb je best veel lekker eten, ook kraampjes met fruit, wok, salades e.d… En er is ook een klein (duur) supermarktje.

Ik zou dingen als krentenbollen, appels, mueslirepen, ontbijtkoek e.d. meenemen voor ontbijt en tussendoortjes. En dan avond en lunch gewoon op het festival kopen.

Ik at altijd droge cornflakes of sandwiches met chocopasta. Vorig jaar op Pukkelpop hebben we ook eieren met spekjes gemaakt haha. Alle buren jaloers. Hmmmm festivaleten!