ik weet niet of er veel van jullie naar festivals gaan
maar houden jullie die festivalbandjes aan?
ik wil ze uit doen maar ik durf niet want er zitte zo’n herinneringen achter haha
Ik hou ze wel even om.
Ben ik ze zat, knip ik ze door.
Ik houd die bandjes altijd om totdat ze eraf vallen. Om de herinnering inderdaad, maar ook omdat ik die bandjes gewoon leuk vind staan.
ik heb mijn lowlandsbandje van dit jaar om. Die is stevig en leuk, maar van die plastic of papieren dingen klip ik direct af.
[i]Ik ben nog nooit bij een festival geweest ;o
Maar volgend jaar wel. en ik laat ze zeker om! (:
al mijn vrienden doen dat ook! :3
En het ziet er best leuk uit haha.[/i]
Van die plastic bandjes knip ik er wel altijd af, want dat zit gewoon vervelend.
Maar ik heb er nu nog 3 om, 1 uit 2009 en 2 uit 2010. Die van daarvoor heb ik er wel allemaal afgehaald.
No offence maar ik vind dat zo poserig overkomen. :v
ik heb er nu nog 3 om :’)
Ik houd ze ook om, behalve als ze van papier zijn. Een keer douchen en dat ding ligt in het afvoerputje. Maar meestal als mn ouders blijven miepen van ‘bahahhh dat is vies, knip dat ding nou is van je arm.’ haal ik hem er wel af na een poosje (;
je kan ze ook ergens ophangen ofzo als je ze niet om wilt doen
mij maakt het niet zo gek uit, zolang ik mijn van 2007 maar kan aanhouden. Dat was mijn eerste festival :’)
Ik laat ze meestal ook om. Alleen gaan ze na een tijdje zelf kapot en dan trek ik ze er wel vanaf maar ik bewaar ze daarna nog wel.
Waarom up je een topic van 2 jaar geleden?
Ik baal zo dat ik m’n Rock Werchter bandje in een boze bui heb afgeknipt
EDIT: oh, oud topic. Meh.
Bij dat losse stukje stof hou je gewoon een vuurtje en dan brand het door. Is niet eng :b Je moet alleen niet gelijk aan dat gesmolten stukje zitten want dat is heet :’)