Festival

hoii,

ik heb een probleempje,
ik wil graag komende zomer naar een van de volgende festivals,
rockwerchter of pinkpop. nou komen zaterdag de kaartjes voor
beide in de voorverkoop maar ik weet nog steeds nie welke ik wil.

rockwerchter is i.verg. m. pinkpop wel wat duurder maar muse komt
daar. het reizen is ook duurder en ik ben dan alleen met jongens wat
mijn ouders wat minder vinden.
pinkpop lijkt me superleuk komen zowiezo twee dezelfde artiesten als op
rockwerchter dus het zou dubbel zijn om naar allebei te gaan… plus
als ik naar pinkpop zou gaan vinde me ouders beter en heb ik zoweizo al
vervoer enzoo…

maar ik weet nu niet zo goed meer wat ik meot doen… want de mense die
naar RW gaan ken ik al veel langer dan met wie ik naar PP zou gaan…
alleen RW zijn alleen maar jongens en PP ook twee meisjes en miss nog
een vriendinnetje van mij.

dus wat zouden jullie doen?
of wat gaan jullie doen?

Xx. L.

Welcome to my life. Het is altijd gewoon kei lastig om te kiezen waar je heen wilt. Als je eenmaal naar een paar festivals bent geweest, dan weet je wel waar jij de beste sfeer vindt hangen (of hoe je dat ook zegt) en waar je graag nog eens heen zou gaan.
Tuurlijk is de muziek wel belangrijk, maar er moet ook sfeer zijn. Maarja…dat vind ik.

En om even op je vraag te antwoorden: ik zou pinkpop doen, aangezien werchter gelijk 4 dagen is. En dat is best wel lang. Pinkpop is 3 dagen, en dan kun je er gewoon een beetje aan ‘wennen’.

Maarja ik praat poep. Dit is gewoon wat ik zou doen.

Ik ga naar SZIGET! in Hongarije (L)
8daags muziek festival, 24u per dag

Jaloers man. Daar ga ik ooit ook nog eens heen.
Ik ga dit jaar denk ik pinkpop, lowlands en huntenpop doen. Maar huntenpop kent niemand :’).

Wat het je best uitkomt? Ik ga zelf dit jaar naar Rock am Ring en Groezrock, Ik vind pinkpop te dichtbij, en Rock werchter vind ik echt te kinderachtig.
Maarja ik zou niet weten wat jij doet, want ik ga meestal alleen en ontmoet daar wel nieuwe mensen. En jij zit weer van Ja maar daar ken ik beter mensen dan daar, en dan denk ik, Joh wat maakt het uit wie je beter kent ofniet? Ik bedoel je gaat toch niet naar een festival voor je vriende?Voor jezelf toch?
Ik ga zelf naar een festival voor muziek, artiesten, en de vrijheid.

Maar als ik zo lees, kan je beter naar PinkPop want als je nog neit eens weet hoe je naar Rock Werchter gaat, kan je net zo goed niet gaan. Want je moet dat soort dingen echt weten van te voren voordat je een kaartje koopt.

Ik ga zelf met de trein en/of bus.
En pinkpop vind ik zo saai worden, ik vind die line up echt niks, er zijn nou niet echt bands waarvan ik denk WOW. Dus nee geef mij liever Rock am Ring en Groezrock.

hmm jah lijkt me ookwel vet hoor sziget maarjah ik ben
nog nooit naar een festival geweest dus denk ik doe eerst
even wat dichter bij huis en dan ga ik volgend jaar ofzoo of
het jaar daarna wel naar sziget… (btw vorig jaar was ht 10 dagen)

upp… ??