Festival

jowieeeee girlies
volgende maand ga’k voor het eerst 4 dagen naar een festival.
maaar wat neem ik heb best mee van make-up,kledij,schoenen?
thQ ;d
xx

Makeup neutraal houden, want je krijgt het warm. Dus ik denk dat uitgelopen makeup je er niet charmanter opmaakt haha, en kleren ja ik doe meestal iets wat lekker zit. Niet te warm en meestal neem ik dan een vest mee voor s’avonds. En schoenen? Gewoon sneaker, want hakken lijkt me niet echt snugger.

Zeker wat warms voor 's nachts, want hoe warm het overdag ook is 's nachts sterf je van de kou in je tentje.

thQQQQ ;d
nog? ;d

het hoeft echt niet in hoofdletters hoor :stuck_out_tongue:
en ik zou het niet weten xd.

Neem gewoon allemaal dingen mee die je aan het eind van het festival in de prullenbak kan dumpen. Dat scheelt.

regenjas! Voor als het gaat regenen natuurlijk. Veel sokken mee en makkelijke kleding: spijkerbroeken, tshirts. Kleding waarvan je het niet erg vindt dat er bier overheen wordt gegooid en dat je ermee op de grond zit.

Regenjas is niet nodig. Als je op een beetje groot festival bent dan worden er gratis poncho’s uitgedeeld. Of je neemt gewoon vuilniszakken mee. En als je ermee klaar bent pleur je het weg.

Handig topic! Ik ga zelf ook voor het eerst naar een festival dus ik vroeg me net hetzelfde af!

Niet je halve tas vol eten en drinken. Want dat is mega zwaar…en dan ga je dood als je naar de camping moet lopen. Maargoed dat vroeg je niet xD

Ik zou vochtige doekjes meenemen (ik kan niet zonder xD), een kleine tas voor op het festivalterrein en wc-papier en nog meer maar ik heb geen zin alles op te schrijven. Sorry.

Volgende keer graag in kleine letters, dankjewel.