Festival

Hiiii. Ik zit echt in dubio (schrijf ik dat zo goed? haha) over het feit dat ik niet weet wat ik as zaterdag op in een indoorfestival moet dragen! Het festival is dus binnen en wil het dus niet te heet hebben door 2 lagen aan te hebben ofzo. Mijn inspiratie blijft een beetje hangen op een cropped truitje (die ik dus nergens kan vinden → help?) en een high waisted broek… Maarja die broek is nog wel te vinden maar dat daarboven dus echt niet. Ik doe gewoon mn allstars eronderaan dus daar hoeven jullie geen advies te geven haha. Maar misschien heeft iemand anders wel een heel erg leuk idee? Hoeft dus niet persé met een cropped top of high waisted broek, leef je uit zou ik zeggen :wink:. En misschien heeft iemand webshops waar ik die dingen ook weer kan vinden? Liefst wel een webshop waar ik het voor zaterdag kan binnenkrijgen (ASOS valt dus al af haha). Alvast bedanktttt :flushed:

Gewoon wat je normaal ook zou dragen? Ik snap die hype niet om er op festivals als een hipster uit te willen zien :’)
Er is een ‘wat aan te doen naar…’ topic trouwens.

[font=Verdana]

Dit dus.

+ Stap even de H&M binnen en je wordt gebombardeerd door cropped shirtjes en truitjes.

Oke, dat mogen jullie vinden maar ik vind het juist superleuk die festivaloutfits. Iedereen kan dan tenminste een keer aantrekken wat ie normaal gesproken niet gauw aan zou trekken aangezien sommige kledij weer net iets te bloot zou zijn voor overdag. Kijk cropped t-shirts vind ik net iets te ver gaan om bijv naar school aan te doen, maaaar dan is het juist toch leuk om dit soort dingen naar feesten te dragen?! ((: Zo ver ligt dit trouwens niet van mijn stijl af, dus blijf jezelf komt wel goed hoor maak je daar maar geen zorgen over.
En oh, wist niet dat dat topic er was! Hihi, zal voortaan even beter kijken! (;

Ik vraag gewoon alleen wat feestoutfits, iemand wel ideeën? Het moet inderdaad dansbaar zijn

haha, nee idd doe gewoon mn afgetrapte allstars aan :wink:

Ik snap. Maar graag even dat topic opzoeken (: