Festival spullen "gemakkelijk" meenemen

Wat is gemakkelijker om je spullen in te vervoeren naar een festival?

Zo’n hele grote rugzak of een boodschappenkarretje (gewoon een van de blokker dus niet die van de supermarkt) en wat extra
tassen?

Wat vinden/lijkt jullie handiger?

alvast bedankt!

hmm , grote eastpack tas en paar grote boodschappentassen misschien? :slightly_smiling_face:

hmm , grote eastpack tas en paar grote boodschappentassen misschien? :slightly_smiling_face:

Karretje klinkt wel chill. Ik heb een rolkoffer met daarop mijn slaapzak vastgebonden.

Nouja ik heb dat karretje dus maar daar past gewoon niet genoeg in. En ik heb daar dan ook een rugzak bij. Maar ik kom gewoon nog ruimte tekort voor het eten.

Een rolkoffer moet je echt NIET doen o:, tenzij je ervaring hebt xD Maar vrienden van mij namen vorig jaar rolkoffers mee en dat is echt een ramp.

En ik heb dus zo’n grote nomad tas, maar ik wil het liefst dus niet teveel slepen.

Rolkoffer!! Wat handig is minnvriendin hheeft bij Ikea een opgerolde kussen gekocht voor 1 euro en dan kan je hem na het festival gewoon weg doen voor die ene euro… Dan hoef je hem ook niet mee terug te nemen

Nouja een rolkoffer ga ik iig niet meenemen dus dat is echt geen optie.

Je hebt namelijk niks aan die wieltjes sinds er allemaal gras en modder tussen gaat zitten waardoor hij toch niet meer rolt. En dat is veel zwaarder dan een rugzak.

Jehebt wel van die rolzakken een rugzak met wieltjes hahahahahah…

Maar ja ik had niet gedacht aan de modder en gras

Idd geen rolletjes! :stuck_out_tongue: Ik vind een trekrugzak het handigste, maar zo’n karretje klinkt ook wel handig (tenzij je ermee op de trein of bus moet)