festival-outfit

hj
welke outfit dragen jullie op festival bij mooi weer? en bij slecht weer?
xx

Festival? Euhm… Als het warm is gewoon een simpel H&M shirtje of hemdje en een oude spijkerbroek met ietwat stevigere gympen eronder. iig kleding die wel vies mag worden, want modder en viezigheid ligt er altijd wel. Met slecht weer… Hetzelfde, maar dan met een regencape erover en misschien regenlaarzen in plaats van gympen. Gewoon simpele, goedkope kleding die vies mag worden en kapot mag gaan.

-

Hier op Girlscene stond laatst een artikel over festival outfits: http://www.girlscene.nl/f…2008/mei/festival_outfits

kleren die ik normaal ook draag? :’) niks bijzonders

Regenlaarzen! (Als het slecht weer is iig)
En anders gewoon je normale kleding…? Gewoon iets leuks.
Als het warm is een kort broekje of jurkje ofzo.

Gewoon wat ik normaal draag?
doh.

maar wel een paar regenlaarzen erbij voor de regen :]

Gewoon een broek met shirt.
En dichte schoenen omdat er altijd rotzooi op de grond ligt en d’r ook vaak modder is…

Allstars, spijkerbroek/skinnyjeans, simpel shirtje/spaghettitopje, evt. een vest.

Gewoon comfortabele kleren (:

Ik kon geen andere topic vinden, dus dan maar hier. De zomer en dus ook de festivals komen er weer aan. Ook ik ga volgend weekend naar het festival Riverdance. Heb even net op KNMI.nl gekeken en ze voorspellen goed weer! 25 graden, noem het maar op. Iemand, die een leuk outfitje weet voor mij? een korte broek ? Jurkje? laarsjes of gewoon gympjes?

^
Wat ik zou doen…
Korte broek, laarsjes, topje zonder mouwen en een vestje… (als je wil nog iets van een regenjasje of zo.)

Iets makkelijks.

Geen jurkjes of rokjes, want dat is niet zo handig als je op iemands schouders gaat zitten.
Bij warm weer: bikini + jeansshortje + shirtje
Bij slechter weer: lange broek. Maar geen té lange broek, want als het regent worden je broekspijpen één modderzooi…

Sowieso vind ik Hunterlaarzen heel handig voor op een festival. En anders allstars, of andere schoenen die vuil mogen worden.

als het lekker weer is:
Korte broek, shirtje, schoenen (gewoon gympies kan wel denk ik, al is het wel vaak blubbetig)

gewoon een shortje/lange broek met een simpel shirtje/vestje en gympen. Comfortabele kleren, niet heel bijzonder:)

Ligt aan het soort festival.

Als het lekker weer is een shortje met een een los hempje/bikini topje of een jurkje. Lekker simpel en leuk.

Idd zoiets

Ja ik twijfel nog een beetje…
Ik ga naar pinkpop en smiddags is het dan heel warm en dan is het savons om 12 uur niet zo warm meer (vind ik dan xD) beetje lastig vind ik dat:P