Festival Food

Wat nemen jullie mee naar festivals als het om eten gaat ?

Ik ga binnenkort 6 dagen maar aangezien ik vorig jaar té veel was en niet iets wat echt vulde ga ik dit keer beter nadenken !

(brood,fruit,beleg etc koop ik daar wel meestal)

Broodjes, soep, noodles, chips, koekjes, falafel (ik eet geen vlees), yoghurt toetjes.
En voor de rest kan je (waarschijnlijk) ook makkelijk naar een supermarkt of op het terrein iets kopen. Ik zou niet te veel meenemen als ik jou was, meestal eet je niet veel van wat je meegenomen hebt.

Noodles en soep, als ik terugkom van een festival krijg ik het echt niet meer weg omdat ik het daar zo veel gehad heb :'D

Welk festival ga je heen?
Trouwens, als je niet te veel eet en niet hardstikke arm bent is het handiger om gewoon op het terrein eten te halen. Als je kookt of op het terrein eten haalt scheelt max iets van 6 euro per dag bij mij.

En meestal als je meeneemt ga je alsnog spul op het terrein halen omdat het lekkerder is.

Nee inderdaad vorig jaar kon ik een hoop weggooien ik wil gewoon dingen die je echt voedt en idd als ik echt iets warms wil naar het terrein !

Noodels , chips en cornflakes en koekjes heb ik al , derest kan ik toch wel gewoon in het supermarktje van het festival kopen

Ik neem altijd deze dingen mee:

http://www.fitanne.com/wp-content/uploads/2010/11/wasa1.jpg

En liga’s en mandarijnen. De rest haal ik op het festival.

oh wauw dat ziet er goed uit !

Ik neem eigenlijk nooit zelf eten mee. Ik eet het toch niet.

Ik ga naar Dour :grinning:
En ja vorig jaar had ik echt gewoon een hoop mee kon heel het terein voeden :pensive:
Ik denk dat ik dat wel ga doen
Vorig jaar was ik trouwens mijn vuurtje vergeten stond ik daar met mijn noodles en shit :’)

Aaahh Dour, ik wilde ook D’:
Zo tof festival, veel plezier!

Dour is echt het beste festival die er is :grinning:

HAHAHA ik was ook pannetje vergeten
En toen heb ik mijn charmes in de strijd gegooid
En toen heeft zo’n jongen haringen in de grond gestoken, pannetje op gezet (die ik dus mocht lenen, shirt in stukjes gescheurd en in de fik gestoken en toen had ik ook noodles :’)

Hotdogs, pannekoeken van de aldi, en natuurlijk aiki’s :grinning:

Hahaha ja ik mocht ook eentje lenen oh man ik voelde me echt dom :’)

Ik haal altijd alles daar omdat de festivals waar ik heenga je niks zelf mee mag nemen.
In ieder geval broodjes met beleg dat niet smelt, appels/bananen/peren/, zakjes snack a jack oid?

wat hoe de fuck kun je niet eten :'D
ik ben echt te gierig om dat dure eten op het festival te kopen. neem altijd heel veel crackers mee, dingen uit blik (mais, knakworstjes), komkommer, appels, tomaatjes, dat soort dingen.

Aiki noodles en ik had vorig jaar zoiets bij,best wel lekker.

http://www.collectandgo.be/cogo/dbad/2/182434_2.jpg

ja, knakworstjes zijn al gewoon gaar hoor :'D

mueslirepen zijn ook altijd goed, overigens.

ohh fuck it, ik heb noodels, soepjes, koekjes etc
derest koop ik daar wel, is ook al weer een gesleur minder :’)