Festival bh?

Hee meiden!

Beetje rare titel, maar ik heb geen idee hoe ik het anders moet noemen.

We gaan vrijdag weer naar een deephouse festival toe (pleinvrees) en nu heb ik een tijdje geleden een hele gave spiked bh gekocht. Maar, wat ik mij gister zat te bedenken is: Kan deze niet als ‘puntig, gevaarlijk, niet toegestaan’ worden beschouwen?

Om deze bh gaat het.

Zou een beetje jammer zijn als ik plotseling zonder bh kom te staan haha. Heeft iemand enig idee of het toegestaan is of zal ik maar gewoon een extra bh meenemen voor het geval dat :stuck_out_tongue:

ik zal een extra bh meenemenen

ik zal er ook een extra bh mee naar toe nemen

ik dacht eerst voor ik het topic opende dat je zo’n meisje was dat voor het eerst naar pinkpop ofzo gaat en wilde vragen wat voor bh ze dan moet dragen :’)

Ja geen idee hoe streng ze zijn, ik zou het risico zelf niet nemen en dus inderdaad nog een bh meenemen.

Ik zie het echt al helemaal gebeuren dat ik me daar in de rij moet gaan omkleden omdat het niet mag xD

Maar iig, een extra bh gaat mee! :slightly_smiling_face:

En anders je normale bh onder de spikes bh doen?

Dat zou wel een stuk makkelijker zijn in plaats van moeten wisselen…

Ik bedacht me net, als het niet mag dan nemen ze hem in toch? Misschien is het een beter idee als ik hem gewoon thuis laat xD

Kun je niet gewoon een shirt eroverheen doen en de uittrekken als je binnen bent?

Op het moment dat ze gaan fouilleren zullen ze voelen dat er spikes aanzitten en dan kom ik bij het oorspronkelijke probleem terug…

Kan hem ook bewaren voor de volgende keer en vragen of het eventueel toegestaan is zodat ik het de volgende keer weet.

Kan je niet een berichtje doen naar de organisatie?

Dat is een zeer slim idee!

Na navraag mag hij gewoon aan! De punten zijn niet groter dan een oorbel of sommige armbanden dus mag ik er gewoon mee naar binnen :grinning:

Zou wat zijn als het niet mocht, mensen komen toch ook binnen met studs op hun schoenen?

Beetje off topic, maar waar heb je die prachtige BH gekocht? ik zoek er al zo lang eentje!