Female friendly uitgaan

Wie is er ook zo ontzettend moe van het uitgaan tegenwoordig?
Wie zou er ook willen feesten als in de films; step up of een gouwe ouwe dirty dancing?
Lifestyle en muziek samen gebracht, mensen die ‘leven’ voor dans en muziek en die dat laten zien op de dansvloer.
Wat zou JIJ willen zien en horen als je uitgaan?
Wij willen een geheel nieuw concept in de uitgaans wereld gooien!
Onze eerste editie van dit feest komt al deze maand!
Drop je gedachtes en meetmefresh

… ja.

Ik snap het niet helemaal?
Je bent moe van uitgaan en wilt er een nieuw concept ingooien ofzo?
Ik vind uitgaan geweldig, hoeft geen verandering in te komen.
Alhoewel meer House muziek altijd welkom is. =)

Reclame.?.

10 maart in club Uniq ARNHEM word er een nieuw feest concept gedropt
Deze zal elke maand gehouden worden, wij willen graag weten wat mensen anders willen, wat mensen niet willen.
Ons concept is nieuw, wij introduceren o.a. Moombahton, we willen mensen kennis laten maken met nieuw, en tegelijkertijd aan jouw wensen voldoen.

Nee interesse in jouw voorkeuren wat betreft uitgaan

Dit is toch echt reclame.

Laat het ons weten, wat wil je horen welke muziek mag er meer gedraaid worden
Promoten dat blijven we natuurlijk altijd doen.
Maar ons doel ligt toch echt ergens anders

Laat het ons weten, wat wil je horen welke muziek mag er meer gedraaid worden
Promoten dat blijven we natuurlijk altijd doen.
Maar ons doel ligt toch echt ergens anders

Dit is reclame, je topic gaat heel snel gesloten worden.

Is er niemand die een serieus antwoord kan geven over wat ze veranderd willen hebben of juist niet in het uitgaansleven?
wij hebben deze site benaderd juist omdat de meningen van vrouwen erg worden gewaardeerd, mocht dit overkomen als reclame maken zullen wij zelf deze topic verwijderen.
Wij vragen dit uit interesse, juist omdat het publiek het uitgaan compleet maakt

Dansen zoals in films is een illusie. Hetzelfde als dat ieder meisje wel een prince charming zoals in de films wil ontmoeten, en zo’n heerlijk zoetsappig liefdesverhaal wil meemaken.

Uitgaan is prima, en ook vooral heel female friendly. Ik vind dit topic nogal onnodig en irritant. Als je de site benadert dan maak je maar een artikel op de homepage.

Als jij voor de PR zorgt mag je wel wat aan je schrijfstijl doen. Je schrijft als een 12-jarige.

beter letten op roken in een discotheek,
Ik ben het er niet mee eens dat uitgaan female friendly is en dat misschien door de muziek die word gedraaid, dus meer female friendly (r&b)
Entree geld vind ik ook belachelijk!

Ben helemaal niet moe van ‘het uitgaan van tegenwoordig’.
Vind het heerlijk zo.

Beter controleren op legitimatie. Ik kan me er echt aan ergeren als er mensen van onder de 18 rondlopen op een 18 + avond. Al helemaal van die aanstellerige breezers.

Het hangt er echt vanaf met wie je gaat, maar in het algemeen ga ik niet heel veel uit aangezien ik 16 ben en niet graag tussen de dronken mensjes zit. Maar aan de andere kant vind ik het ook minder om met ‘‘leefdtijdsgenoten’’ te feesten, want die zijn in mijn ogen kinderachtig. Maar al met al vind ik het wel goed zo :slightly_smiling_face:

Ik snap het idee, profdansers uitnodigen, laten battelen (zo typ je dat toch hihi:$)
Ik zou best wel de dougie willen leren

#TEACH ME HOW TO DOUGIE

Dit wordt inderdaad gezien als reclame. Het is misschien een beetje verborgen, maar je bent absoluut een of ander evenement aan het promoten. Dat mag niet op Girlscene, lees de Regels nog even door.