Felle kleuren vesten (met foto)

Ik heb nu al een tijdje deze 2 vesten, meestal combineer ik het met drukke kleuren en sneakers, maar ik wil nu is een andere manier van combineren !

http://img297.imageshack.us/img297/2841/vesttcd7.jpg

ik zie niet?

Ik zie de foto niet. Maar felle kleuren kan je gewoon combineren met zwart en wit.

Ik zie een knalblauw vest van only. maare ik zou hem met ehm een donkere jeans dragen dus donkerblauw/zwart en dan donkere laarzen,pumps,ballerina’s of basic sneakers wat bij jouw past. dan is het enigste opvallende het vest =P

je zou er byvoorbeeld een keer helemaal in het zwart onder gaan, of ik weet niet hoe lang ze zyn ma met een zwarte legging en pumps en klaar.

Die linker vest is leuk met een witte skinney jeans

Met iets grijs is leuk :3

die blauwe is leuk met een wit t-shirt of topje en die roze is leuk met en grijs t-shirt of topje, beide staan ze leuk op een donkere spijkerbroek

Skinny, grijs t-shirt eronder, kan bij allebij, en niet te opvallende schoenen, iets openlaten en met ketting ofzo, al staat dat wat minder bij een vest denk ik.

met een witte skinnyjeans en zwarte/grijse pumps of balarina’s ofzeu?
ik weet niet of het en beetje bij jou kledingstyle past

die linker kan je of met zwart wit grijs combineren als je het niet te wil hebben, je kan er bijv. een wit truitje onderdoen je vest open houden en er een dun riempje omheen doen over je open vest. mooie jeans eronder leuke gekke ketting erbij, leuke witte ballerina’s bijv.

ik zou ze JUIST NIET combineren met drukke kleding, omdat deze vesten eigenlijk zelf best druk zijn. ik zou er gewoon een spijkerbroek en grijs shirtje onder doen en die sneakers die je hebt :grinning: als je nl teveel drukke kleding of felle kleuren combineert lijk je net een clown xD

skinny jeans eronder, onder het vest zelf kan je onder die blauwe wit/grijs/zwart doen. onder die roze zou ik dan zwart of grijs nemen.
Verder kun je er dan gewoon een paar pumps/ballerina’s/gympen/sneakers onder doen. Maar idd niet te druk. niet met een sjaal ofzo er nog bij, dat word te druk.

succes :grinning:

ik zou die blauwe combineren met een witte skinny en dezelfde kleur blauwe of grijze schoenen, sneakers of pumps of ballerina’s net wat je leuk vind!
die roze zou ik gewoon met een donkere skinny en sneakers doen!

zo erg word het nou ook weer niet bij mij hoor :stuck_out_tongue: .
maar t komt gewoon te zitten in de details dan .
felle kleur schoenen, riem, en accesoires en dan een wat lichtere broek & shirt .
maar ik wou is wat anders proberen vandaar dit topic =)

wel leeuuuuuuuuuuuk!
gewoon, idd. zwarte/gryze skinny, schoentjes,
klaar :]

hm die blauw met een groen shirtje eronder en een zwarte skinny en gekleurde sneakers. die roze met grijs shirtje zwatre skinny en gelkeurde sneakers.

Hoe lang komen ze ? Zeg maar tot over je kont :slightly_smiling_face:
Anders met een hele dikke grijze legging/tregging en sneakers of ballerina’s. Of met een lichtgrijze jeans?

Je kan 'm zegmaar voor een deel opendoen en eronder dan een wit of zwart shirtje en dan zwarte/grijze skinny eronder en high heels! Dan heb je zegmaar stoer met classy gemixt? Ik weet niet of je dat wat vindt :slightly_smiling_face:

er zit grijs in dus zou ik voor grijze all stars of sneakers met grijs en blauw gaan en een donkere jeans en grijs topje