Felle haarkleuring/ haar vraagjes

Hallo! ik heb wat vragen over haar :stuck_out_tongue:

Ik heb momenteel zwart haar en het lijkt me leuk van die strengen erin te laten zetten of het te verven.
Kan ik het zo verven met een felle roze kleur of moet ik daar eerst iets voor doen?
En over de strengen, weet iemand waar dat kan en hoeveel dit kost?

Verder heb ik een wat saai kapsel, ik heb het een tijd kort gehad maar laat het nu weer groeien en het is nu op zo’n moment dat je er niets mee kan…
Heeft iemand nog tips voor me hoe ik het leuk kan doen?

Oh, en… voor is mijn ponnie best kort en mijn haar achter is wel wat langer, toch lijkt het al snel dat ik kort haar heb door het voorste gedeelte, weet iemand hier iets tegen?

Hier een foto…

http://i39.tinypic.com/293x5s3.jpg

Groetjes.

Als jij je haar nu roze wilt, moet je het eerst laten bleken, en dat is HEEL slecht voor je haar :confused: Dan hopen dat het niet té oranje word want dan kan het roze donker uitvallen en dan lijkt het net rood.

donker blauw isdenk ik een betere keuze voor jou donkere haar , roze word al snel te rood , ,en je moet bleken , en nog een na deel felle kleuren zijn niet permanent te krijgen , alles is semi , en vervaagt dus , elke 2 weken bij verfen ,

wat ik ooit had (ja nu verf ik wel ) waren van die felle extensions … roze in mijn pony , dat is 30 ¤ voor 10 volgens mii ,
bij cosmo hairstyles , een best bekende kappers keten ,
je moet alleen eerst bestellen en dat ak n wel even duren , maar dan heb je ook wat, en het bliojft mooier dan gewoon verfen…

en haar verf die ik koop , heet directions , gewoon bij een kapper kopen , of bij de fop winkel , maar je moet eerst bleken als je dus donker haar hebt (tja mijn haar kleur is zo licht dat hoef ik lekker niet) en ik weet niet hoe duur dat is , die directions verf is een 10 tje ,
en in heel veel kleuren (ook wit ^^)

k hoop dat jew er wat aan hebt

Inderdaad, je haar moet eerst gebleekt worden en dat is slecht voor je haar. Misschien kan je anders (clip-in) extensions proberen.

o ja die extensions blijven 6 weken of langer hangt er van af hoe goed je er voor “zorgt”,

Ik zou clip-in extension plukken nemen, veel makkelijker.

Ik heb zelf een aantal keren roze in mijn haar gehad… je moet je haar sowieso eerst bleken (daar is je zwarte haar NIET blij mee) en daarna de verf om de paar weken bijwerken.

Eerst laten bleken, is wel slecht maar heus niet het einde van de wereld dus dat kan je gewoon doen, daarna het roze erover heen.
Reken maar op ± 20 euro’s als je het zelf doet, bij de kapper ben je erg veel kwijt.

:astonished:
kan je ook die extensions gewoon in zo’n beautystore halen (een winkel waar ze ook make-up en haarspullen hebben) ??
wat voor winkel?? ik woon namelijk in amerika. :’]
en ik mocht eerst een plukje roze in mijn haar, maar toen opeens niet meer. :’] en nu zoek ik overal naar waar je extensions kan kopen. :’]

x

Hey, bedankt voor de tips :slightly_smiling_face: als ik die blauwe kleur erin wil (van dat knallende blauw, extreme kleur) moet je dan ook eerst je haar bleken?

En die extensions heb je daar een voorbeeld voor me van? zijn dat die clip in dingen?
Heb je die ook in dikke strengen of alleen van die kleintjes? want die heb ik ooit gehad… zo’n kleine.

In Amerika heb je Sally’s toch? Ik lees best vaak dat mensen ze daar halen… Plukjes worden ook wel verkocht op Ebay en Etsy…

Hee ik weet niet hoor, maar ik heb roze in m’n haar en ik heb het daarvoor gebleekt, en nu gooi ik ongeveer elke maand wat nieuwe verf erin - no problemo.
En het is helemaal niet dood/kapot van het bleken. (Ik gebruik btw nu Fuschia Shock van Manic Panic.)

Volgensmij kan dat ook op Hottopic.com C:

jup daar ontkom je niet aan ,maar het resultaat is mooier , bij donker blauw dan he :astonished: ,
en die extensions zijn vrij dun dus 30 heb je zeker nodig voor een redelijke pluk , je kan ze ook 15 om 15 doen roze en een licht roze, dit blijft veel mooier dan verfen alleeen als je veel wilt , veel kleur dus , is verven een goed idee , anders is het heel veel moeite en geld voor een minder resultaat, o ja de extensions smelten ze als het ware vast aan je eigen haar dus niks clipjes , diat is vrij onhandig als je niet een grote pluk wilt , als je je haar wilt verlengen of zo iets dan kan je beter wel clips nemen ,

kinki kapper?
die kunnen dat vast wel 8D

Ik heb roze haar momenteel

ja bleken 8% volgens mij, het hoeft niet wit te zijn, oranje is goed voor roze. en dan heb ik stargazer magenta heb ik volgens mij of hot pink.

ik had clip in extensions, die koste echt nie veel en da blyft tenminste

ik heb mijn haar al 2 keer rood gekleurd zonder te bleken. ik heb bruin haar dus je zag het wel maar niet egt hard. ik wil het opnieuw rood doen en ik wil het bleken. maar is het echt heel slecht voor je haar? waar kan ik bleek kopen? tot welke kleur moet ik het dan bleken om daarna rood te kleuren? (ik woon in belgië)
x