Felix, het katje van de straat

Ja ik kan ook naar de dierenarts waar ik met mijn egels altijd heen ga (ik heb afrikaanse witbuikegels, en de dichtst bij zijnde dierenarts daarvoor zit in Enschede, 2 uur reizen met ov), maar dat is dus best ver :stuck_out_tongue:

Dan maar hier wat meer betalen. Uiteindelijk betaal je dan namelijk net zo veel maar dan zou het aan de benzine zijn :stuck_out_tongue:

we proberen overigens een mogelijk baasje niet uit te sluiten, dus hij staat bij Amivedi aangemeld en ook bij de gemeente is het bekend. Maar er is al wel besloten dat als de eigenaar zich meld, die een volledige vergoeding mag betalen van de verzorgingskosten. Omdat die inmiddels al over de honderd loopt sinds donderdag, verwachten we niet dat die mogelijke eigenaar zich de komende 12 maanden meld…

Ja erover bloggen lijkt mij ook leuk! Dit wou ik ook doen met onze kitten, alleen wou die echt niet op de foto en staat ook nooit goed op de foto, altijd bewogen enzo.

Maar dit is ook erg leuk!

Link naar de website én de facebook van Felix staan in een bovengenoemd topic :wink:
Dat is voor mij het makkelijkste bijhouden waar ik het wel en niet heb gepost :stuck_out_tongue:

Ah dit is echt superlief! Ik krijg altijd zin om ook zo’n katje te nemen maar dat mag niet wegens mijn vader zijn allergie muh :frowning_face:

Maar echt heel lief!

Wow wat een verschil zeg! Ze zien er véél beter uit nu.

Aaw wat lief! En echt goed van je dat je hem opvangt.

Dit doet me heel erg denken aan onze kat. Wij zijn onze kat tegen gekomen toen we met de hond aan het lopen waren. Helemaal vermagerd, onder de vlooien etc. Het enige verschil is dat zij net iets ouder was en enorm aanhankelijk. We hebben haar nu alweer 4 jaar en het is echt een schat! Ik hoop dus voor je dat het allemaal goed komt en dat hij (weer) een beetje vertrouwen krijgt in de mensheid.

Wat een schatje!! En zo fijn dat hij nu goede zorg krijgt :slightly_smiling_face:

Naaahw, wat lief! En heel lief dat jullie zo goed voor hem zorgen. :slightly_smiling_face:

Super van jullie dat jullie voor dat beestje willen zorgen! Succes er mee en hopelijk wordt ie weer helemaal gezond en vertrouwt.

Wat lief!

Naaaahhhww… Wat cute.

awhh , vind het echt goed van je dat je dit doet en er geld voor over hebt om hem gezond te krijgen!
Ik blijf volgen (:

Awh ik ga dit zeker volgen ^^

Ach, wat een moppie, en wat goed van jullie dat jullie je over het beestje hebben ontfermt.

Wat schattig!
Dit doet me echt denken aan mijn eigen felix, ziet precies hetzelfde uit en kwam als kitten van de straat…
Hij wordt nu al bijna 10!!