Heee, ik heb een fel roze legging gekocht maar ik heb echt geen idee wat ik er bij moet aantrekken. Kun je mij helpen?
Echt totaal niet mijn smaak, maar ik zou het gewoon met wit/zwart/grijs combineren.
Ik vind het ook niet echt mooi, maar ik had een fluor schoolfeest vorig jaar . Dus ik vond dat wel geschikt. het hing nog in mijn kast …
zwart jurkje en dan iets roze eronder?
ik vind het zelf niet echt iets wat je gewoon overdag aan kan doen.
Ik vind het wel echt leuk, maar ik had mss liever een panty gezien.
Ik zou niet nog een erg aanwezige item in het roze aantrekken.Mss iets met roze accenten of roze accessoires dragen maar gewoon echt een andere kleur kleding dragen. Zwart met wit staat altijd mooi, maar lichtblauw/geel/wit vind ik ook leuk bij roze.
Wat inspiratiefoto’s met roze leggings/panty’s/skinny’s
http://www.schmidbauer-stefan.de/portfolio/pinkTights/02.jpg
Dankjewel allemaal !
Ja opzich kan het in de zomer wel, zelf zou ik het niet dragen, alleen met carnaval ofzo. Maar op de foto’s hierboven ziet het best leuk uit
waar heb je die vandaan??
ik heb een super lelijke en vind knal leggings en dingen echt lol1 xd
^die krijg je toch wel overal, denk aan carnavalswinkels etc. Ook op de markt heb je ze.
^bij ons in de buurt zijn alle markten zo groot dat als je knippert met je ogen je er voorbij bent en niks hebt gezien xd maar k zoek nog wel even idd carnavals achtige winkels zullen dat wel hebben
Ik heb mijne op de markt gekocht voor 4 euro dacht ik …
Je kunt ook een roze legging of panty snel online shoppen type maar in op Google roze legging shopppen, dan ben je er zo
veel succes!
ik zeg verbranden sorry hoor maar je bent toch geen travestiet
wat maakt het uit of je een travestiet bent of niet (ik heb nog nooit een man emt een roze legging of panty gezien), iedereen zijn eigen stijl, dat maakt het juist zo leuk. Als iedereen alleen maar een zwarte broek aantrekt met een adidasvestje wordt het ook zo saai!
En ik vindt de legging leuk, ookal zou ik hem zelf niet aantrekken, alleen omdat het te heftig is voor mij.
Aardig zeg…
vind k dus ook… stel je voor dat iedereen in het zelfde liep xd
en ik ben zelf echt dol op kleurtjes enzo…
dus dat draag ik dan ook het meeste xd
vaak wel gecombineerd met iets neutraals hoor
maar ik draag altijd waar ik zin in heb… en trek me niks van andere aan…
en die roze legging vind k geniaal
en als iedereen in hetzelfde liep, zou ik het nooit meer dragen
ja inderdaad, het zal wel lekker vrolijk worden als iedereen een roze legging droeg, haha. Alleen als dat zo is trek ik een blauwe aan hoor