Feestvakantie 2015

Hoi allemaal,

Het duurt misschien nog eventjes maar volgend jaar willen ik en mijn vriendinnen op jongeren/feestvakantie. Hebben jullie nog aanraders waar we heen kunnen gaan?

Welke bestemming was je; was het er duur (uitgaan/eten) etc.

Alvast bedankt! xxxx

Alle bekende vakantielocaties voor jongeren en uitgaan zijn overpriced. Je hebt mazzel als je iets goedkoops treft.

Ik was als feestvakantie naar Terschelling toen ik 16 was, en dat was super leuk. We zaten op het jongerenveld van camping Knossen, een goedkoper alternatief dan de dure campings. De tenten waren al opgezet en waren chill. Eten en uitgaan was ook betaalbaar enzo.
Maar, wil je in NL of in buitenland?

Vind ik wel meevallen. Jongerenreizen zijn duidelijk goedkoper dan wanneer je kijkt bij een normaal reisbureau. Ik ben vorig jaar naar Salou geweest en dat was de goedkoopste vakantie die ik ooit heb gehad (qua accommodatie en vervoer). En ja, op vakantie zelf kun je het zo duur maken als je zelf wil.

Ik heb de ervaring dat je bij GOGO en Beachmasters de hoofdprijs betaalt voor een meestal vrij slechte accommodatie. Maar goed, als het je meer gaat om het feesten is daar niet zoveel mis mee. Reken dan op zo’n 600 euro per week (voor alleen de accommodatie + vervoer).

Ik betaalde 350 voor accommodatie + vervoer. Appartement was gewoon basic maar wel schoon. En ik was dan wel met de bus en niet met het vliegtuig :slightly_smiling_face:

Ik begreep dat Sunny Beach heel goedkoop was.

Ik betaalde dit jaar voor Albufeira (met vliegtuig) 440 voor accommodatie en vervoer. Vond ik persoonlijk niet duur en ik heb een héle leuke vakantie gehad! Echt een aanrader! Veel Nederlanders en voor de rest Engelsen.