Feestjurkjes, Pumps, Blousjes, Rokjes En Shirts.Rokjes, Blousjes En Shirts

Hallo dames, hierbij verkoop ik mijn jurkjes en pumps. Meeste heb ik nooit aan gehad en de andere maar 1 keer. Als jullie interesse hebben kunnen jullie mij mailen! Bovenste gedeelte is bieden, eronder 5euro. Als jullie nog meer fotos wilen hebben, stuur ik dat! Ik woon in Alkmaar, ik hou er liever van dat het wordt opgehaald, maar ik kan het ook per post verzenden.

Maat 36 jurk 1

Satijnen jurk maat 36

Tasje

Maat 36 jurk 2

Maat 36 jurk 3

Maat 36 jurk 4

Maat 36

Maat 36

Maat 36

36

Maat 36

Maat 39

Maat 38

Maat 36

Maat 39 pumps

Maat 39

Maat 36/ 38

Maat 36/38

VANAF HIER ALLES 5 EURO
M 5 EURO

M 5 EURO

M 5 EURO

M 5 EURO

M 5 EURO

M 5 EURO

M 5 EURO

M 5 EURO

Pantherlegging maat m

M 5 EURO

je moet er eigen foto’s bij zetten, en je topictitel mag niet in hoofdletters :wink: succes!

Oh goed dat je het zegt, dankjewel!
Ik ben nieuwe hier dus weet niet zo goed over hoe en wat.
Hoe kan ik eigenlijk fotos plaatsen?

voor foto’s upload je eerst je bestand naar een site zoals photobucket of imageshack en dan kopieer je de image link en zet je die tussen
[ IMG]
http://!hier jouw link
[ /img]

soms staat die er al dan hoeft het niet meer :wink: (zonder spaties XD)

Oh wat is die eerste een geweldig jurkje. Jammer dat ik de maat niet heb

Inderdaad, erg jammer!

HOOGSTE BOD VOOR DE PANTHERSPUMPS IS 15EURO!

De zwarte pumps zijn verkocht!

De hakken zijn echt tof haha, en mijn maat ;o Maar ik heb geen geld:c En ik kan niet lopen op hakken xD

hahahaaha jammer

Bruine satijnen jurk verkocht!!!

Oh die rooie jurk vind ik prachtig! Paste ik maar in een 36. :c Waar heb je hem vandaan?

Editje: zou je er met een c-cup inpassen, of is het dan te veel proppen?

Hey, het is een one seize jurk. Maatje 36/38 ongeveer. Het stofje is elastisch dus uitrekbaar.
Met cup C zou je het dus makkelijk passen. Enige nadeel is dan dat je decollete groter wordt.

Ah ik snap het ja! Heb je heel misschien een aanfoto om te laten zien hoe diep hij ongeveer valt als je hem aanhebt, als dat niet te veel moeite is?

Note me voor dat blauw jurkje!

Hey, kan je ff je email geven zodat ik je via daar de foto kan sturen, want ik kan je namelijk geen note sturen.

Gestuurd!

UP

boven de zwarte pumps, heb je een foto van een zwart blousje met studs geloof ik,. heb je daar een duidelijkere foto van?

note me :slightly_smiling_face: x