Feestje

ik zit in een dilemma.
ik ben namelijk binnenkort jarig en weet niet wie ik moet uit nodigen.
mijn familie komt op een zaterdagavond en we hebben een cathering.
nou weet ik dus niet of ik ook mijn vriendinnen die avond moet uitnodigen.
ik heb namelijk vriendinnen die elkaar niet echt mogen…
en ook nog een vriendin die alleen mij kent.
dus vraag ik mij af; is het dan wel zó leuk om die allemaal tegelijk uit te nodigen?
normaal deed ik dit altijd apart.
een avondje familie.
met mijn beste vriendin naar de bios
en de andere kwamen dan door de weeks een keertje langs.
maarja dan vier je het ook niet echt ofzo…

haha waarom heb ik niet gewoon 1 vriendengroep haha.

hoe zouden jullie dit oplossen? of hoe vier jij je verjaardag?

geen ideee
Waar jij je het beste bij voelt!

ik heb me verjaardag gewoon niet gevierd ;p
alleen visite nzoo kwam, verder niks …
dus upje , ^^

ik herken dit wel, upje voor jou!

Nou ja het is jouw verjaardag dus ik vind dat die vriendinnen die elkaar niet mogen zich moeten gedragen voor jou. Natuurlijk weet je dit nooit van te voren en kan t wel ongemakkelijk worden maar je weet maar nooit.

En een vriendin die alleen jou kent is bij mij nooit een probleem geweest. Als de sfeer goed is dan pap je zo met mensen aan!

Ik heb een dinertje met familie, gisteren een meidennacht gehad, met meiden van school.

Ik heb ook nog 3 vriendinnen van hockey, maar daarmee ga ik gewoon lol hebben tijdens de training en de wedstrijd, en ik heb 1 goeie vriendin die geen van mijn andere vriendinnen kent en daarmee ga ik gewoon logeren :slightly_smiling_face:

ik zou gewoon een feestje geven. kijken hoe het uitpakt. als het niet bevalt volgende keer niet meer, je gaat waarschijnlijk nog heel veel verjaardagen vieren ;p.

ik zou gewoon een feestje geven. kijken hoe het uitpakt. als het niet bevalt volgende keer niet meer, je gaat waarschijnlijk nog heel veel verjaardagen vieren ;p.

Ja ik zou ook gewoon een feestje geven. Het is jouw verjaardag dus ze moeten even niet kinderachtig doen en normaal met elkaar omgaan.

Er heeft er 1 enthousiast op de ‘verstuur bericht’ knop gedrukt! :grinning:
haha

OT ik zou inderdaad gewoon een feestje geven en iedereen uitnodigen, omdat het dan waarschijnlijk best druk zal worden heb je toch niet de tijd om die vriendinnen die elkaar niet zo mogen samen te zien x] En als het echte vriendinnen zijn dan passen ze zich aan en doen ze niet kut tegen elkaar… :slightly_smiling_face: Succes ermee en alvast gefeliciteerd! :stuck_out_tongue:

hahaha die xxnadia
maare ja dit probleem heb ik ook, ik wil met een vriendin onze 16e verjaardag vieren maar ik ben bevriend met allemaal verschillende groepjes zegmaar, van school, hockey en nog andere vriendinnen. En sommige mensen kan je dan niet maken om niet uit te nodigen maar we komen echt op veel te veel mensen uit ;p

Ik zou ze gewoon allemaal uitnodigen.
als een paar vriendinnen van jou elkaar niet echt mogen is dat hun probleem, maar je mag er toch vanuit gaan dat als het echt vriendinnen van jou zijn, ze zich toch normaal en volwassen kunnen gedragen op joun feestje.
maar dat denk ik.

ik ken het probleem, maar het is toch jou feest, en niet die van hen?
Als jij ze allemaal tegelijkertijd wil uitnodigen; lekker doen.

maar is het dan wel leuk om tussen mijn familie te zitten haha.
en als ik ze allemaal zou uitnodigen zouden het er maar 4 zijn haha.
waarvan er twee mijn beste vriendin niet echt mogen (en andersom), en eentje die dus niemand kent.
haha
ik ben er nog steeds niet uit ;p

Heb ik ook last van :stuck_out_tongue:
Ik nodig ze allemaal tegelijk uit! Boeieee en met wat alcohol op is het sws wel gezellig :smiley: