feestje waar je niemand kent?

Hey mijn crush/bijna vriendje neemt me vanavond mee naar het feest van een vriend van hem alleen ken ik daar niemand. Hierna gaan we nog uit met zijn vrienden. Dit vind ik erg eng ook omdat ik waarschijnlijk de jongste persoon ben hier hij is namelijk blijven zitten. Dus zijn vrienden zijn minstens 1 jaar ouder. Heeft iemand tips? Buiten gewoon mezelf zijn natuurlijk. Mabey ervaringen in soort gelijke situaties.

Vraag van tevoren aan je crush of hij je even voorstelt aan wat leuke mensen dan is het eerste contact al gelegd en dan knoop je verder zelf een leuk gesprekje aan!

ik ging ook wel eens naar 'n verjaardag waar ik alleen de jarige kon
en 't was uiteindelijk onwijs gezellig

Haha kon ik de jarige maar die heb ik ook nog nooit ontmoet :flushed:

Tsjaaa, dat is echt moeilijk kut … lijkt mij beetje awkward! kandie niet wat leukers verzinnen? is het zo’n typ die er hele tijd vandoor gaat?

Ik ben eigenlijk altijd op feestjes waar ik maar 1 of 2 mensen ken, en aan het eind van de avond ken ik bijna iedereen. :")

Nee dat gelukkig niet. Zie hem er hoogstens vooraan super klef te gaan doen de hele tijd. Dat ga ik trouwens wel beetje af houden maakt ook zo’n rare indruk op zijn vrienden. Ja het is ook wel awkward. Ook omdat we nog niks hebben…

Ik ga ook soms naar feesten waar ik niemand ken. Maar ik vind het wel leuk, je leert allemaal nieuwe mensen kennen!

Hmmm, ja heb het ook wel eens eerder gehad het is nu denk ik ook vooral dat ik zo zenuwachtig ben omdat ik voor hem ga. Meestal ken ik dan bijvoorbeeld alleen de jarige… nu kom ik als het half/half vriendinnetje van waarover iedereen al 300 verhalen heeft gehoord.

Iemand nog tips wat moet ik bijvoorbeeld doen als ik de vraag krijg hoe het nou zit tussen ons??? Of als hij klef wil gaan zitten doen???

Gewoon antwoorden met: Vraag maar aan hem! Dan weet je dat ook meteen haha. En gewoon geen dingen doen die je niet wilt? Wordt vast heel gezellig joh! En hoe oud is hij dan? Ik ben bij mijn vriendje en zijn vrienden ook altijd het jonkie. Maar het scheelt dat ik heel veel vrienden heb van verschillende leeftijden.

Als ze dat vragen zeg je gewoon dat jullie het daar zelf nog niet echt over gehad hebben dus dat je het eigenlijk niet precies weet… of je stuurt ze door naar die jongen!

En als hij klef wilt doen dan zeg je gewoon… zullen we dat bewaren voor als we met zijn 2en zijn… hou er niet zo van in het openbaar waar andere mensen bij zijn!

Hij is 18 ik ben 16. Maar veel van zijn vrienden zijn 19 of 20. Haha dat vraag maar aan hem is echt slim :relieved: .

Dat is wel slim idd. Vind het normaal zelf niet eens zo’n probleem en dat weet hij alleen ik vind het zo dom overkomen bij mensen die ik niet ken.

Oh dan zitten jullie toch wel rond dezelfde leeftijd! Haha het verschil is niet zo heel erg hoor! Relax joh, ze zullen vast alleen positieve verhalen hebben gehoord! En wat kan er fout gaan? :grinning:

Ja hier zit wel wat in inderdaad. Ik weet ook gewoon dat niemand iets onaardigs over me gaat zeggen met mijn crush ernaast. Het is denk ik gewoon meer mijn onzekerheid ofzo :flushed:

Stel je iig meteen voor aan iedereen :stuck_out_tongue: zullen mensen ook wat sneller met je gaan praten gok ik zo. komt vast wel goed :wink:

Ik had laatst ook zoiets, ik kwam bij zijn studentenvereniging waar ik niemand kende, maar ik wilde echt niet zijn hondje zijn.
1 voordeel heb je alvast: omdat je maar 1 aanhangsel bent en geen groep, moet de rest ook met jou gaan praten, zo is dat blijkbaar bepaald in deze verbanden.
gewoon meepraten over onzin enzo, don’t worry en zuip je anders kapot.:stuck_out_tongue:

Heb ik ook wel eens, hij is 20 ik ben bijna 18, en hij gaat wel dehele tijd weg en laat me alleen zitten.
Gezellig =_= Dat doe ik dus ook nooit meer :grinning:

Ik zou juist lekker gaan socializen. Lekker kletsen met die vrienden. Vind je crush vast ook leuk, als je initiatief toont & spontaan bent. Een open houding, lekker lachen & dan komt het allemaal goed! :wink: