feestje van mn vriendin dr ex

hey girls,
ik heb zaterdag een feest van de ex van mn beste vriendin, ik wil er heel graag heen maar ze zegt dat ze mij daar niet heen wil laten gaan. zelf is ze niet uitgenodigd en ze had me gevraagd of ik naar AB-feest wilde, maar hier had ik geen zin in en dat heb ik ook eerlijk gezegd. maar nu wil ik wel graag naar dat feest van die vriend van mij (haar ex)… moet ik dan toch gewoon gaan, of thuis blijven omdat zij niet wilt dat ik ga ? ze denk dat ik hem dan boven haar kies, terwijl dat echt niet zo is… die jongen had zelf ook al gezegd: ja je mag haar ook wel meenemen. maar dat wil ze niet. wat moet ik nou doen ? help !!!

Ik zou gaan en vragen of ze mee wil. Ookal zal het antwoord waarschijnlijk nee zijn, je moet haar duidelijk zien te maken dat haar ex haar ook erbij wil hebben, dat het niet erg is, maar dat hij wel een vriend van je blijft en zij een vriendin van je & dat je het heel erg vind dat je het idee hebt dat je nu moet kiezen voor 1 van de 2.

Inderdaad gewoon gaan! Het is tenslotte ook een feest, niet een 1 op 1 afspraakje ofzo, dan had ik haar reactie wel begrepen!

ja jullie hebben gelijk, dankjewel !

Succes !!