Feestje van mijn zusje (:

Mijn zusje (12 geworden) wil een feestje geven, vanwege haar verjaardag dus. Ze had het idee om een twin-party te geven, dus dat er tweetallen worden gemaakt en in die tweetallen worden er dan opdrachten uitgevoerd enzo.

Mijn vraag is: weten jullie nog leuke dingen die bij dat thema passen? En opdrachten/versieringen/etc. etc.

Als er nog andere ideeën qua thema’s o.i.d. zijn, hoor ik dat ook graag :grinning:

Wel een orgineel thema zeg, nog nooit gehoord.

Nouja allerlei samenwerkingsopdrachten! Met zn tweeen in één zak zaklopen ofzo. Of komt ze nu in de periode dat dat soort dingen kinderachtig zijn? Met mijn sweet 16 feestje heb ik namelijk expres dat soort kinderfeest-spelletjes gedaan en dat was hartstikke lachen.

Je kunt die tweetallen ook de hele avond (of middag?) met één been aan elkaar vastbinden. Dat is al een hele opdracht:P

Als versiering kun je door de hele huiskamer (als daar het feest wordt gevierd) foto’s van bekende of onbekende tweelingen ophangen.

Ideeën van opdrachten met z’n twee: ballon tussen de buik en dan een parcours afleggen, met de benen aan elkaar een parcours afleggen, met de benen aan elkaar vastbinden en daaraan weer een touwtje met een ballon: het tweetal van wie de ballon niet knapt/het laatste knapt heeft gewonnen (elkaars ballon dus proberen kapot te stampen, omdat je het per tweetal doet kan dit spel wel alleen als je met een redelijk aantal personen bent+ je moet een lege straat/veldje/tuin hebben waarop het gespeeld kan worden)

Goh, inderdaad, wat een leuk thema ja!

Mm, maar sorry, ik weet niet zoveel.
Ik vind dat idee om ze met één been aan elkaar vast te binden wel heel leuk!

Je zusje of jij of je moeder zou scheidsrechter kunnen zijn bij het volgende spel:
Geblindoekt vla voeren. Allemaal tegelijkertijd. Degene wiens bakje vla als eerste op is (en dan ook wel echt flink wat gevoerd en niet gewoon het bakje omgegooid :stuck_out_tongue:) heeft gewonnen (dat tweetal dus).

Thanks, dat zijn al veel goede ideeën. (:

Verder zou je ook gewoon een quiz kunnen houden die dan dus niet individueel maar in tweetallen gespeeld wordt.

Mooi want nu zijn m’n ideen wel een beetje op haha

Zusje zegt: ‘Zeg maar even dat ik ze heel lief vind en bedankt’ :'D

Of zo’n parcour dat er eentje een blinddoek op moet en dat de ander dan de weg moet wijzen!

Oja dat is ook lachen! Jeetje misschien ga ik dit thema zelf ook nog wel invoeren. Alleen hebben mijn vriendinnen daarvoor denk ik eerst wat drank nodig, gezien onze leeftijd haha

^Hahaha, wat lief van je zusje.

Ik vind het echt een heel tof thema. Het is jammer dat het zo koud is buiten, anders kon je een parcours doen met de tankrol. Dat is een koprol met z’n tweeën. Je pakt elkaars enkels vast en dan kun je gaan koprollen :"D

Misschien iets van hints?

Ik ben dus ‘‘het zusje’’. Elleuu :grin:
Of een DuoBingo ofzeuu.

Haha, up.

Uuup <3

Up :grinning:

Heeft niemand ideeën meer?

Blind koken: Samen een gerechtje maken, maar de een is dus geblinddoekt en moet alles doen, de andere geeft instructies. Wel opletten en iets gemakkelijk doen!

Blind voetbal: Hetzelfde principe als hierboven, maar dan met voetbal, grappig :'D

Blind een parcours afleggen: De ene legt blind een parcours af, de andere geeft instructies.

Allemaak hetzelfde principe, haha :'D

Wij gingen geblinddoekt (en in paren) ezeltje prik doen, echt super moeilijk haha, dan draait iemand je rond en je partner, die dan niet geblinddoekt is, moet je in de goede positie sturen door middel van praten zegmaar, klinkt heel lame, maar met een goede borrel op is het heel leuk :stuck_out_tongue:

Dankje, maar ik zie mijn zusje nog niet helemaal borrels drinken :’)