Feestje Crush

Hee ladies,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet. Ik ben vandaag uitgenodigd voor t feestje van mijn crush. En ik wil heel graag gaan. Maar diezwlfde dag heb ik de dutch youtube gathering. Maar het feestje is dus s avonds en ik kan optijd terug komen. Maar het probleem is nu, ik mag sws niet van mijn ouders omdat ze het waarschijnlijk niet goed vinden omdat ik ookal die dag naat de dytg ga. En ten tweede ze kennen hem niet en mijn ouders willen precies weten naar wie ik ga. Wie dat is. Etc etc. En omdat t ook nog eens een jongen is mag ik er waarschijnlijk niet heen want voor hun is elke jongen waar ik mee afspreek een vriendje. T laatste probleem is het is tot 2 uur snachts dus daar gaan ze ook over zeuren. Ik heb het ze nog niet gevraagd maar k weet dat ze zo reageren heb het vaak genoeg mee gemaakt. Weten jullie hoe ik het mijn ouders het beste kan vragen?!

Groetjes Froste

Is er niet een vriendin of een groepje vriendinnen waarmee je samen kunt gaan? Dan zeg je gewoon dat er een klasgenootje jarig is en het viert en jullie daar graag naar toe willen gaan. En je hoeft natuurlijk niet tot het einde te blijven, daar kun je altijd over onderhandelen. :slight_smile:

Nee heb je, ja kun je krijgen! Niet geschoten is altijd mis, en dat soort uitspraken! :-))

Zijn er geen andere vrienden of vriendinnen van je uitgenodigd? Dan zou je aan je ouders kunnen vragen of je met hen naar het feestje van … mag?

Nee… helaas ik ken bijna niemand. Geem van mijn vrienden is uithenosigd

Geen* uitgenodigd*

Vraag aan je crush of je en vriendin mee mag nemen, dan ben je niet alleen en weten je ouders ook met wie je gaat.

OMG, ik weet het beste idee oooooooooit.
Je hoeft toch niet persé naar dat feestje te gaan, je zegt gewoon tegen je crush; “heey, ik kan niet komen naar je feestje. Maar dan gaan we natuurlijk nog wel een keer samen iets doen, als cadeautje?” Aloooooone time, :smirk:
Je mag toch gewoon wel een keer van je ouders met hem afspreken?

En als je toch wilt gaan, dan jaa. Gewoon heeeel lief vragen aan je ouders. Zeggen dat anderen mensen je thuis zullen brengen. Dan mag het meestal wel. En sowieso als je het niet gevraagd hebt, kun je het toch niet zeker weten!

Succeeeees! :3