Feestje 18 jaar ..

Hoi, ik geef binnekort een ‘feestje’ thuis voor al mn vrienden omdat ik 18 wordt. Nu wou ik jullie vragen of jullie nog leuke drankspelletjes of zoiets dergelijks weten, om de sfeer een beetje omhoog te brengen…thanks

ik wist er een maar ik ben hem vergeten… ;p

kaarten blazen

hoe doe je dat?:slightly_smiling_face:

7 min. in heaven, of zo’n ‘flesje draaien’ spelletje :’). Hoewel, dat moet je eigelijk niet met goede vrienden doen. Laat maar =P

Twister is grappig om te doen serieus :grinning: ! Dan kan je lachen om die leuke foute posities van iedereen :’)

Twister ftw!!

maar waarom ben je drankspelletjes nodig om de sfeer wat te verhogen, is het gewoon niet gezellig genoeg??? :S

http://www.goedkoopbier.nl/drankspeloverzicht.php

tadaa staan genoeg drankspelletjes op
en dat bier kun je natuurlijk vervangen voor wat jij lekker vind :beer:

haha, twister :’)

zap de neger
feodalen

zijn mijn lievelings :grinning:

Kingsen !

Wij de action had je een tijd terug een spel met drank :’) Ik deed het toen met ranja maar whatever:P en daar wordt je blijkbaar ladderzat van XD

kingse ! :grinning:

chickens are you ready xD

Kingsen
Hartenspel
Mexxen
Zap de neger
Hoger/Lager

negerzappen, daar heb ik welleens van gehoord hahah

Twister is echt leuk om te doen als je melig bent en/of sommige ietwat aangeschoten zijn. :’]
Heb ik tijdens WK gedaan. :stuck_out_tongue:

hahaha met zap de neger heb ik zooon slechte ervaringen, ik krijg steeds die (in datgeval) verdomde neger. Op een gegeven moment heb jehet niet meer door en gaan ze je kloten :frowning_face:… Maar het is wel grappig, je zou de neger ook kunnen vervangen door iets anders als het saai begint te worden haha…

Er was ook zon kaartspel maar ik weet niet meer hoe dat ging/heette… En op girlscene staat ook nog een spel, dan moet de eentje zeggen van ik heb nog nooit… en dan iets verzinnen als je dat nog nooit hebt gedaan moet je niet drinken & als je dt wel hebt gedaan,moetje drinken haha…

Het uur van de waarheid (Die is echt heel leuk)
Twister
flesje draaien
Er is een boek met andwoorden, weet niet het heet vragenbijbel? Dan moet je een vraag stellen , het boek openen en dan op een pagina staat het andwoord. (Bijv. Is er iemand in deze kamer verslaafd aan sm, dan doet iemand het boekje open en dan staat er "Het kon nooit lang geheim blijven)
Waterpijp
Pictonairy
strippoker
Atten (Als je niet met je pinkie drinkt moet je het hele fles alchol in je hand opdrinken in een keer, heel naar als je bijvoorbeeld wiskey hebt)
Vuvuzela zuipen
etc.

dankjewel voor de reacties! superleuk!
@Lovegoodx , tuurlijk wel , maar ik en mijn vrienden houden nu eenmaal graag vn een glaasje alcohol =)

zap de neger ja hahaha