feestje 14 jaar !

[b]ik word binnenkort 14 en ik heb echt geen idee wat ik met mijn vrienden moet doen :frowning_face:

ideetjes?[/b]

de zoekfunctie gebruiken
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/wat-te-doen-op-een-verjaardagsfeestje-162277.msg5894635.html#msg5894635

Bowlen, Bios(als je niet een groot budget hebt vraag iedereen zo aardig of ieder voorzicht kan betalen), slaapfeestje

BBQ´EN!!

Ehm, tja, ik vind het wel leuk om gezellig voor m’n vriendinnen te koken enzo. Maar ik ben wel iets ouder. Slaapfeestje? Gourmetten?

Misschien een high-tea? Zelf de hapjes/cakejes maken, thee erbij, altijd gezellig.
Gourmetten is ook altijd leuk. Ik weet niet hoeveel mensen je uitnodigt, maar als je met een klein groepje bent is het leuk om Singstar of Guitar Hero te doen.

film kijken
schaatsen
sleeen
grappige filmpjes maken
chatrouletten
10000 balonnen opblazen
foto’s maken
modeshow houden
kleding ruilen
winkelen

Film kijken is altijd leuk.

Hey, ik word ook 14 (in december)
wij doen een PartyTent, kopen Chips en Drinken, zetten mijn Macbook op een box aan met spotify,
pakken even een Grill naar buiten, en hebben een verlaat avond feest, in de kou en in het donker, maar dat maakt het gezellig, daarna blijven mijn vrienden slapen, en de dag erna gaan we naar de Primark :sex:
x

Waarom up je een topic uit 2010?