feesten in de buurt van Vlssingen.

-

UP.

sorry geen idee
upje voor jou :’)

even denken hoor…
de vic is soort van ‘disco’ iets, popeye klein gezellig kroegje
euh voorderest weet ik het even niet… ga niet echt vaak naar vlissingen, zitten heel veel rare types.
en iemand van 15… hmm de vic en popeye zijn allebei voor ouder, maar je kan het proberen.

ik persoonlijk zou voor middelburg of goes gaan, maar dat ligt aan jezelf. in middelburg kom je heel makkelijk overal binnen als je 15 bent.
(daar kan ik ook wel iets meer over vertellen haha, als je het wilt weten moet je t maar zeggen)

en ik weet niet wat voor soort disco/cafe/watdanook zoeken? maar misschien kan ik je dan wat beter helpen.

sorry voor de lange reactie maar hopelijk heb je er wat aan!

Up. Ik wil hetzelfde weten :slightly_smiling_face:

-

-

Middelburg is 10 minuutjes ofzo. Kan je goed uitgaan!
Brooklyn en de rooie oortjes zijn leuk. Verder heb je nog een leuke tent maar weet de naam niet zo gauw.

Goes is wel een halfuur, minimaal. Je heb daar el toro (noemen ze een negertent. bijna altijd controle) Pake Sake, Club devo. en voor de rest een heleboel cafe’s op de markt waar het altijd wel gezellig is!

Je hebt ook nog de hooizolder, zelf nog nooit geweest maar schijnt ook leuk te zijn. dat is in oost-kapelle

ja de vic is wel echt meer een disco. maar dat is 16+ (of 18+ maar ik kwam dr ook in met mn 16 jaar)
oh ik bedenk me ineens dat cafe de dop er ook nog is. en je hebt ook nog in zoutelande 2 disco’s. disco jojo en de hooizolder. disco jojo is voor 14+ en de hooizolder 16+. naar de hooizolder rijden er een aantal bussen, moet je maar even kijken op de site (http://dehooizolder.nl) maar soms controleren ze daar wel maar meestal niet, dat kan ik je niet garanderen! oja en disco jojo zit meer in het centrum van zoutelande en de hooizolder zit echt helemaal in the middle of nowhere haha. oh en disco jojo heeft ook een site (http://www.discojojo.nl)

nou goes is best wel een stuk… half uur met de auto zou ik zeggen
en middelburg is 10 minuten en kan makkelijk met taxi of trein. de trein zit in vlissingen wel een beetje in een uithoek, maar dat kan je makkelijk vanaf de stad lopen. in middelburg moet je dan zo’n 5 minuten lopen en je bent midden in het centrum.

ja rare types, heel veel buitenlanders (heb er niks tegen, begrijp me niet verkeerd! maar ja… hoe zeg ik dit netjes? gewoon met hele verkeerde bedoelingen) vlissingen is gewoon een stad waar ik niet graag in mn eentje over straat loop. met een groep is het goed te doen hoor, maar alleen (2 meisjes ook niet) is niet zo verstandig.

haha nog een langer verhaal. nog meer dat je wilt weten?

oh is de hooizolder oost-kapelle? haha dan was ik fout. haal al die rotdorpjes altijd door elkaar ^^

en bedoel je mambo’s? dat is vooral apres ski maar wel lachen voor een uur. en in middelburg is de groene pulk ook wel leuk

Dankje hoor! Nu weet ik alles wel :grinning: