Feest

[i]Heee,

Ik weet niet of er al een topic van dit is maar ik kon het niet vinden dus ik dacht dan maar een nieuwe :grin:

Ik wil een heel groot feest geven voor mijn verjaardag en afscheid. ik ga namelijk emigreren naar een ander land.
Ik wil er echt een super feest van makenā€¦ dat niemand dat feest ooit vergeet.
Ik had ongeveer gedacht aan 50 manā€¦ en bij ons in de kelder ( is best groot en heeft 3 gelijke ruimteā€™s en loopt onder ons hele huis).
Alleen er is een - puntjeā€¦ het is eind november, begin december, en ik weet niet hoe het dan is met het weer enzo ;x, heeft iemand er ervaring mee(A)?
en ik weet niet of het nou een thema-feest moet worden, of dat ik geen thema moet hebbenā€¦ en wat voor eten/drinken er moet zijn.
Dus als je ideeƫn hebt, mail het dan naar: MYPARTY2011@hotmail.nl
Of laat het hier weten :grin:

XX[/i]

Misschien kun je het het beste als het moment daar is, bedenken? :3
Kan je ook het weer beter inschatten, en een thema bedenken.

ten eerste; december duurt nog for fucking ever.
ten tweede; wat maakt het weer uit als het binnen is?
ten derde; neem een feestje in hoofd waar je ooit bent geweest en wat je tof vond, en gebruik dat als inspiratie bron.

Topic :ā€™)

1; Jaa, ik weet het duurt nog best lang, maar ik was al een paar dingetjes aan het bedenkenā€¦
2; Omdat bij mijn vorige fuif iedereen naar buiten liep enzo ;x
3; Aaah dankjee! ;3

Het land waarheen je gaat emigreren kan je thema worden.

Ja, doe iets uit het land waar je heen gaat emigreren. Bijvoorbeeld typische gerechten, liedjes uit die taal (niet allemaal persĆ© hoor) vlaggen van dat landā€¦ en in je kelder lijkt me vet leuk hoor :ā€™ā€™)

[i]Ojaa, die is ook wel slim!
Ik ga naar Qatarā€¦ dat ligt naast dubai in het midden- oostenā€¦

Dankje in ieder geval! ;3

X[/i]

[i]1; Jaa, ik weet het duurt nog best lang, maar ik was al een paar dingetjes aan het bedenken... 2; Omdat bij mijn vorige fuif iedereen naar buiten liep enzo ;x 3; Aaah dankjee! ;3 [/i]
  1. Dat kan, denk inderdaad aan iets van het land waar je heen gaat.
  2. Als het slecht weer is hebben ze pech, blijven ze maar binnen.

Oosters thema? Met van die buikdansmuziek enzo? (:

kijk naar feesten op tv, bij films ofzo, sweet sixteen. misschien krijg je inspiratie.
en idd, December is nog verā€¦

Thanks! ;3

Heeii Evakeeee(L).
Nou wij dachten aan feest night at the oscars.
Dus doe dat! Dat vergeet niemand.Ik weet het zekerr:p.
En als het in de kelder is,is het vrij koudā€¦ dus watt dacht je van een draagbare verwarming of verwarmende lampen?
Je moet chique hapjes hebben en drinken in wijnglazen (van plastic of zoo).
Maar ik ga jou helpen met organiserenā€¦
Alles komtt goeeddā€¦
ByeeeXXX

UPJE!