Feest

Ik ga vandaag naar mijn vriendje want zijn zus is jarig…

Maar het probleem i; ik ben er nog nooit geweest en ken niemand behalve 2 neefjes van hem! Daarbij komen er nog zo’n 30 andere mensen.
En iedereen daar wil mij zien dus dat wordt echt een ondervraging enzo.

Alleen ik vind het echt heel erg spannend…
Heeft iemand wat tips om deze dag door te komen? Want ik kijk er best wel tegenop.

xxxx

Waaorm kijk je er tegenop?
Zo erg kan het toch niet zijn, ik vind het altijd wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Ja, dat klopt! Ik weet ook niet waarom ik er zo tegenop kijk…
dat is misschien ook wel het probleem, maar iets zegt me dat het echt een hel gaat worden hahaha xD

Haha, nouja gewoon jezelf blijven en er iets leuks van proberen te maken. En gewoon positief denken, als je er alleen maar pesimistisch loopt te doen word het namelijk ook niks.

Het zal wel niet zo erg zijn als jij denkt, die mensen vinden het alleen maar leuk om jou te ontmoeten!
Wees jezelf en doe gewoon sociaal tegen zijn familie dan komt ht vanzelf wel goed!

Ik snap best dat je het spannend vind, maar waarschijnlijk is zijn familie heel aardig. Je kunt ook aan je vriendje vragen of hij in het begin een beetje bij je in de buurt blijft, dan voel jij je ook iets meer op je gemak.

Misscien kan je vragen of je een vriendin kan meenemen.

Je moet er met goede moed naar toe gaan. Ze ondervragen je waarschijnlijk even, maar dat gaat over, want dan ben je (rude) niet meer zo interessant. Want het nieuwe is er dan vanaf. :slightly_smiling_face: