feest

Ik geef zaterdag een soort van feest voor mijn verjaardag, eigenlijk meer met een groepje vrienden gewoon gezellig film kijken en bij elkaar zitten enz.
1 van mijn beste vrienden komt dan ook en ik vind hem al zo lang leuk :stuck_out_tongue: En dat weet hij, maar derest weet het dus ook.
Nu weet ik al wat hij me gaat geven ( slecht :stuck_out_tongue: ik weet , maar een vriendin heeft het me verteld, omdat ik vreselijk slecht tegen wachten kan) en dat is echt kei lief.( er staat groot I LOVE YOU op xd) maar hij zegt zelf dat hij is overgehaald. Maar mijn vriendinnen zeggen dat ze dat gewoon zeiden en dat hij het gewoon zelf kocht enz.
Nou ja we willen dus ook flesje draaien of zoiets, en ze willen er voor zorgen dat ik met hem ga zoenen.
Nou weet ik niet hoe hij daar over denkt , maar ik zou niet graag ontgroent willen worden waar iedereen bij is.
En nu zijn er waarschijnlijk mensen die denken , joh je bent 14 big deal, not. nee ik weet het, maar met hem zou ik dus best wel willen zoenen ofzo, maar alleen als hij mij ook leuk vind.
Hij is verder altijd kei lief voor me enz. maar ik weet niet of hij me ook leuk vind.

Of hij je ook leuk vind kunnen wij niet ruiken, helaas.
Maar waarom vráag je het hem niet gewoon?
En je eerste zoen bij flesje draaien, nee dat zou ik ook niet willen.

dat jij dat kan betekend niet dat anderen dat niet kunnen, dus spreek voor jezelf XD

OT: idd vraag het hem gewoon

@ rossan,
oh jij kan dat wel ruiken? oke, apart ;d

ot: vraag het hem gewoon
deed ik ook bij de ‘mijne’

hoe is het feest gegaan? is er nog iets gebeurd?

hoe is het feest gegaan? is er nog iets gebeurd?

7 min in heaven, dat doe je volgens mij ook met een fles maar dan ga je opeen gegeven moment met 2 mensen de kast in ofso, dat ziet niet iedereen het :stuck_out_tongue: alleen wel hopen dat jullie tegelijk tijd gekozen worden.

Het is morgen pas ;p