Feest organiseren

Hello everyone,

18 mei word ik 16 jaar, en in diezelfde week starten mijn examens. Natuurlijk hoort daar ook een vet feestje bij! Maar hoe?!
Ik slaag sowieso, want ik ben al aangenomen op de HAVO.
Dus het wordt mijn verjaardag- en examenfeest. Ik houd deze op 1 juni 2013.

Nu wil ik aan jullie tips vragen voor een leuk feestje. 2 jaar geleden is het namelijk helemaal uit de hand gelopen… Ook vraag ik me af wanneer ik het beste de uitnodigingen kan versturen? Nu, of over een maand?

Thanks! :beer:

Via Facebook iedereen uitnodigen en aangeven hoe en wat, of ze zelf drank mee moeten nemen of niet, de tijd enzo. En het zo’n 3 weken van te voren versturen want er zullen wel meer mensen een examen feestje geven?

Maar iets heel anders, 2 jaar geleden is het uit de hand gelopen, op je 14e verjaardag dus? Hoe kan het tussen 14 jarige nou helemaal uit de hand lopen, of ben ik nou zo naïef?

Zoeeeeeeeeeeeeekfunctie.

Ik zocht ook tips, ik word 17 en organiseer een feest. Maar ben bang dat het misgaat of saai word :frowning_face:

Op wat voor manier is het toen foutgelopen?

Het is denk ik handig om te vertellen wat er precies fout is gegaan! Dan kunnen we vertellen wat je nu zou kunnen doen om dat niet te laten gebeuren :wink: ik zou een maandje van te voren de uitnodigingen versturen, bijv. via facebook, en dan af en toe een update plaatsen zodat mensen het onthouden :slightly_smiling_face: en misschien een thema erbij doen, dan kan je ook je huis daarin aankleden enzo!

heeeeeeeeeeeeeeeeel veel drankjes inslaan ;p

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html

Dj door de marmeren tafel gegaan.

En tot op de dag van vandaag nog steeds niet terugbetaald, kon zelfs via verzekering, hij is verhuisd en laat niks van zich horen.