Feest of Zwolle? HELP!

Heeeee!

Morgenavond heb ik een slaapfeestje van een meisje uit mijn klas.
Buiten school ga ik niet met haar om alleen op school praten we wel eens met elkaar.
Maar goed nu dus mijn vraag waarvan ik graag zou willen weten wat jullie zouden doen in mijn situatie.
Zaterdag zou ik met mijn ouders naar Zwolle toe gaan om te winkelen en andere dingen te doen de treinkaartjes die we hebben zijn alleen dit weekend nog geldig en we zouden er eigenlijk al heen gaan.
Maar nu ben ik dus uitgenodigd voor een slaapfeestje van een meisje uit mijn klas en weet ik niet of ik daar heen moet gaan of naar Zwolle aangezien ik niet super veel met haar om ga.
Ik wil wel graag naar Zwolle toe maar ook wel weer naar het feestje.
Wat zouden jullie doen? Zwolle of het slaapfeestje?

X Mariska
P.S. Ze woont best wel een stuk van me vandaan dus het is jammer genoeg ook niet mogelijk om daar eerder weg te gaan zodat ik naar allebei kan…

iemand?

Slaapfeestjeeeeeee!
heb je ook heel de nacht lol en winkelen kun je wel vaker doen.
als de rest van je klas tenminste wel leuk is
In zwolle is het trouwens toch niet zo leuk!

Naar Zwolle :V

Ik zou voor Zwolle gaan :grinning:
en haar dan uitnodigen om een paar weken later ofzo een x bij jou te komen slapen (A)

zwolle

vind je haar aardig?
komen er leuke mensen op dat feestje?

met je ouders ga je dan alleen winkelen?
en die kaartjes, hoeveel hebben jullie der?

Ik zou ook voor Zwolle gaan, zoals je zegt ga je amper met haar om, en deze afspraak had je al staan.

Zwolle.

Agree, ik zou ook naar Zwolle gaan (:

Nodig haar desnoods, met een paar andere, uit voor een (slaap)feestje, een keer bij jou?

x succes!

Lijkt me vrij duidelijk; Zwolle.

Zwolle.

zwolle

Zwolle.

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik ga naar ZWOLLE! :slightly_smiling_face:
omdat die afspraak ook al langer stond.
Heel erg bedankt voor het reageren!!!

Veel plezier!

VEEL PLEZIER!

Hoe was het in Zwolle mijn stadje. :upside_down_face:

dit is een topic uit 2009?