feest met "new kids on the block" thema

Je kunt wel het verschil zien van leeftijdscategorieen hier. Ik vond het namelijk een geniaal thema, het was een feest van m’n studievereniging en niemand liep daar de quotes te schreeuwen ofzo hoor. Het was gewoon geniaal dat iedereen in zn kloffie op kwam draven.

Maar dat komt nog wel, toen ik 16 was zou ik t ook vreselijk gevonden hebben!

jaa idd, ik vind t ook tof. zo’n outfit is echt leuk, als iedereen zo gaat.

en dat van die kutzinnetjes… k vind t opzich wel grappig - als t maar niet
de hele tijd achter elkaar door gaat . - gelukkig heeft iedereen een andere mening ;p

serieus bij mij op school lopen echt heel veel mensen er zo bij XD
en dan vinden ze die serie helemaal hilarisch terwijl ze niet door hebben dat ze precies zo doen als die acteurs van new kids…
en al die meiden lopen ook in jogging pakken :nauseated_face:

Ik geloof niet dat het iets heeft te maken met leeftijd. Ik ben zelf ook 18 en ik vind er echt niks aan.

Heel leuk gedaan(:
zoiets zou ik ook doen.

Naja over het algemeen zal het er wel mee te maken hebben hoor, want als ik hier soms reacties op het forum lees, denk ik weer terug van; hey zo was ik ook 4 jaar geleden. Als je uit de puberteit komt, is dat gelijk wel echt een switch naar wat je leuk vind en niet.

En dat jij het niet leuk vind om in je zondagse pak naar een feest te gaan, dat kan gewoon. Iedereen zijn eigen mening, maar ik denk dat de meeste ‘studenten’ het zeker kunnen waarderen zo een thema!

En ik had trouwens ook mijn
http://www.dk-products.com/images/nike-dunk-high-gs-white-pink-black-valentines-day-2.jpg
aan. Té lelijk dus!

wat heeft iedereen toch met new kids?
als er al schoolfeesten van zijn…
ontopic: misschien gewoon een trainingsbroek, met overdreven sletterige make-up?

Is toch vet? Wat maakt dat nou uit, een feest is een feest en hoe vager hoe beter :'D Als iedereen er zo bijloopt?!
Ik zou een fluo trainingspak zoeken bij kringloop ofzo, grote oorringe, je haar in een hoge rommelige staart met een ‘scrunchie’ ( ken je wel, vond geen andere naam)
en sportschoenen!