Feest jongen

Ik had zaterdag een feest van een goede vriendin van me en er was ook een vriend van me en toen we rond een uur of 4 op de bank of op de matrassen lagen lag ik bij hem op een bank met een deken hij lag met zn armen om me heen. We hadden elkaar handen vast en knuffelde echt heel fijn. We zijn ook zo in slaap gevallen en het voelde echt heel fijn. Ik weet alleen niet wat ik moet… Want hij heeft een vriendin maar het gaat heel slecht tussen ze en het gaat binnekort uit. Maar ik weet niet of zaterdag iets betekende of dat het gewoon gezellig was. Iemand tips om via app te praten en n beetje te onfutselen of het iets betekende zonder dat hij het te erg merkt??

Kan je iets sturen van; heee, hoe is het? blablabla onzin en dan van ik vond het echt heel gezellig op dat feest ;$ jij?

xxx

hij heeft een vriendin. Nee.

Ik zou ook wachten tot het uit is, en dan beginnen met whatsappen.

Nee, je kunt er beter niks mee doen, want hij heeft nu nog een vriendin en als een jongen een relatie heeft, moet je er van af blijven.

Zou nu niks doen want hij heeft gewoon een relatie… Zou jij ook niet leuk vinden als je dat meisje was, dus gewoon afwachten en niks doen.

Dan klopt het eigenlijk ook niet helemaal van zijn kant, want als hij nog een vriendin heeft kan hij dat toch niet maken vind ik :stuck_out_tongue: maar ik zou ook inderdaad later beginnen met whatsappen, als je zeker weet dat het uit is en als je hem nog leuk vindt (: