Feest Ideeen En Vraag

Heej
Ik word 13 en ik wil een feest geven dat betekent.
Thuis Eerst een spel doen:
3 bakken
1 met Gesmolte chocola
1 met Van die glibberige bolletjes
en 1 met stroop appelsap pindakaas en ontbijtkoek door elkaar gemixt
daar moeten ze allemaal in grabbelen en een cado er uit halen

Daar na Film Kijken op een groot bioscoop scherm ( GREASE)
en tussen door kunnen ze vanallerlei lekkers pakken

Nu de vraag Vinden jullie dit Kinderachtig??
Eerlijk antwoord a.u.b

En zo niet heeft iemand nog iets leuks voor erbij ( en iets betaalbaars)
Het moet wel een echt meisjemeisje Feest worden en niks met Maskertjes en make up enso watn dat heb ik vorig jaar al gedaan en ik wil er voor thuis kunnen blijven

Alvast bedankt

Ik denk niet dat iedereen het leuk gaat vinden om in van dat spul te grabbelen. Ik denk dat je dan misschie beter voor een bak met water kan kiezen en dan zo met je mond er iets uit halen?

Als jij het leuk vindt om te doen is er toch niks mis mee?

Maar zoals @hierboven kut - naam kwijt, sorry zou ikzelf het inderdaad niet echt chill vinden om in van die vieze drab te graaien. Beter water ofzo ja.

verplaatst.

en als jij het nou leuk vind dan is het toch goed?
ik denk dat de sfeer veel bepalender is, is de sfeer goed en gezellig dan maakt het niet uit hoe kinderachtig het is :wink:

Ik zou eerder iets gezelligs doen, dus niet grabbelen in troep. Bijv. een grote pot chocoladefondue op tafel zetten en ieder een lange satheprikker geven? (haha, do it yourself fondue)

Of yeah… ben niet echt een feestbeest, maar het eerste lijkt me geen strak plan.

Mijn Moeder had nog een idee

Een Speurtocht
Ik zei nee dat is kinderachtig
Maar mijn moeder zei een griezelspeurtocht
In het donker
Mijn broer ( 15) Gaat met vrienden het bos in verstoppen en ons laten schrikken dood eng dus

Maar een speurtocht klinkt zo kinderachtig

Griezel speurtocht idee kinderachtig

Dat is toch best leuk , een griezeltocht?
Lijkt mij echt vet melig. :stuck_out_tongue_winking_eye:

moet je 's avonds doen als het donker is x]

ik zou niet die vieze drab doen… het geeft gore vlekken en chocola krijg je nevernooit meer goed weg uit je kleren. :’) maar verder klinkt het leuk!