Feest geven of niet?

Hey meiden,

Het is nogal een dom probleem, maar ik dacht miss hebben jullie tips ofzo :slightly_smiling_face:
ik wil namelijk graag een feest geven maar ik vind dit eigenlijk helemaal niet leuk… xD
Ik vind het namelijk niet leuk als mijn verschillende vriendengroepen het heel goed met elkaar kunnen vinden… Ik heb vriendinnen die nogal flirterig en aandachtvragend zijn, en ik ga me dan heel erg irriteren altijd als zij dan gaan flirten/aandachtvragen bij mijn mannelijke vrienden en die aandacht ook nog krijgen.
Ik vind het echt heel erg dom van mezelf dat ik daardoor een feest laat verpesten, maar ik vind het gewoon echt vervelend… Heeft iemand tips/advies hoe ik hier mee om kan gaan en wat ik het beste kan doen? :stuck_out_tongue:

Als jij je ongemakkelijk voelt, dan doe je het niet. Je bent niet verplicht hoor.

Als je het niet wilt, niet doen. Tjua. :’)

Ja maar het punt is dat ik het wil, maar dat ik er daardoor geen zin in heb… :stuck_out_tongue:

Waarom zou je een feest geven als je daar geen zin in hebt? Ja, sorry hoor.

Ik snap je wel!
Misschien kun je afspreken dat die vriendinnen dat niet doen. Je kunt ook dingen gaan doen op dat feestje, waardoor iedereen bezig is en geen ‘tijd’ heeft voor dat oort dingen.
Of je geeft aparte feestjes?
Ik snap je wel. Als je geen feest geeft heb je vast spijt.

Haha misschien heb ik het een beetje raar verwoord. Maar ik bedoel dus dat ik wél graag een feest wil geven, maar dat ik twijfel omdat ik van mezelf weet dat ik me ga irriteren als me vriendinnen zich zo uitsloven… En ik bedoelde dus meer tips hoe ik daar mee om kan gaan, of waarom andere mensen zich daar niet aan irriteren

Geef anders aparte feestjes? Doe ik ook altijd, omdat ik sommige vriendengroepen gewoon gescheiden wil houden.

Ik zou dan aparte feestjes geven.

Je kan ook aparte feestjes geven :]