feest geven 16de verjaardag !

hooi ik word in oktober ( de 12de op precies te zijn ) 16 ^^
het is nog wel een tijdje tegen het zover is maar ik zou graag een feest geven :slightly_smiling_face:
de 12de oktober is de maandag dus zal ik mijn feest geven de zaterdag zodat het in het weekend valt .
ik wil het onder kennissen en vrienden houden dus zal ik wat banken tegen de muur schuiven
het feestje zal plaats vinden onder de carport en in de garage ( wat ik wel een beetje in feeststemming zal brengen )
verder zal mijn vader buiten hotdogs uitdelen en mijn broer muziek draaien ( hij’s dj )

nu ik heb al heel wat maar heeft er iemand nog iedeetjes over hoe ik reclame moet maken , of ik kaartjes moet geven , hoe ik de drank moet uitdelen , hoe ik de mensen een beetje kan vermaken , hoe ik de zalen in feeststemming kan brengen , …

alvast bedankt ! xoxo

zoals ze bij mij sweet sixteen ook doen :stuck_out_tongue:
huur een travestiet in en laat die de uitnodiging brengen en jij in een limo haha

hahah ! XD
nog iemand ?

help ?? XD hah :stuck_out_tongue:

geen idee
hoeveel mensen zijn er in totaal?
zorg wel dat er genoeg te drinken is he!

als je nou op school iedereen uitnodigt of via hyves naar al je vrienden een uitnodinging stuurt met daarop: gratis drank.

dan komt IEDEREEN :stuck_out_tongue:

Flyers
uitnodigingen
reclame HEHE

:grinning_face_with_smiling_eyes:

oo dankjewel hoor :slightly_smiling_face:
nog iemand ideetjes ? up !

stuur de uitnodiginggen niet via hyves ofzoo…maar breng ze persoonlijk rond…op school of als je echt actief bent langs de huizen!
dan valt je feestje meteen op :wink:
en vergeet je best friends niet een vip kaartje te geven :stuck_out_tongue_winking_eye: