Hallo,
Wij hebben eerder 3 topics aangemaakt, niet wetende dat het vragen voor het invullen van enquêttes verboden was, gewoon domweg geen regels gelezen.
Ik kan nergens verwijderknopje van die topics vinden, het spijt me -.-
Iemand die nog weet waar dat zit mag het wel zeggen, ik wil het best weghalen.
Topic is wel al gesloten.
Ik wil alsnog even kwijt, bedankt aan de mensen die wel al hebben ingevuld. Ik wil ook nog even reageren op sommige dingen aangezien feedback best handig is. Wij willen namelijk wel een goed cijfer, dus open ik nog even een topic voor een ‘discussie’, waar dus geen reclame wordt gemaakt voor de enquête e.d.
Wij moeten voor een economie project een gat in de markt maken, dit mag door middel van een dienst, een bedrijf, een nieuw product etc.
Ons is opgevallen dat vele meisjes op de middelbare school het stoer vinden om inkijk te forceren en hun geweldige Blackberry in de bh te stoppen. Het liefst zo dat hij er half uitsteekt en iedereen hem kan zien.
Ons idee voor economie, waarmee wij een gat in de markt gaan creëren, is een bh met een vakje voor je blackberry.
Na dit idee uitgewerkt te hebben, is het uitgebreid naar een bh waar je een telefoon in kunt stoppen, een pinpas en een ID-kaart. Dit lijkt ons handig bij feestjes waar je geen tassen mee naartoe wilt slepen.
Ik wil even kwijt, dat de bh niet alleen voor BlackBerry’s wordt. Het idee begon er alleen mee.
Ik wil ook nog even zeggen, dat deze bh waarschijnlijk niet in de winkel komt te liggen, we gaan nog wel naar honkemuller dus wie weet, maar tot nog toe is dat niet het plan. We moeten het alleen wel realistisch maken voor een goed cijfer.
Er werd ook gezegd, is het niet zichtbaar onder je shirt, of is de ene kant dan veel groter dan de andere kant. Is het niet ordinair om zo in je shirt te lopen graaien voor je pinpas.
Ja, het is ordinair om in je shirt te graaien, maar zoveel mensen doen het tegenwoordig, dusja, waarom zullen wij daar dan niet op in spelen.
Enja, hoe we het ‘onzichtbaar’ gaan maken weten we nog niet, we moeten eerst ons idee even uitwerken maar binnenkort gaan we een ontwerp maken. Ik wil deze eventueel best posten hier.
Ook een ding, natuurlijk heb je broekzakken, maar daar ga je ook geen pinpas, id kaart, telefoon etc. allemaal inproppen als je uitgaat. Daarbij dragen veel mensen ook nog eens een jurkje, legging etc. zonder broekzakken.
Tuurlijk je kunt een tas of een clutch meenemen, maar toch doen veel mensen dit niet en stopt het overgrote deel hun bagage nu al in de bh.
Nouja, we horen graag nog verbeteringen, toevoegingen, tips etc.