feest BH

Hallo,
Wij hebben eerder 3 topics aangemaakt, niet wetende dat het vragen voor het invullen van enquêttes verboden was, gewoon domweg geen regels gelezen.
Ik kan nergens verwijderknopje van die topics vinden, het spijt me -.-
Iemand die nog weet waar dat zit mag het wel zeggen, ik wil het best weghalen.
Topic is wel al gesloten.

Ik wil alsnog even kwijt, bedankt aan de mensen die wel al hebben ingevuld. Ik wil ook nog even reageren op sommige dingen aangezien feedback best handig is. Wij willen namelijk wel een goed cijfer, dus open ik nog even een topic voor een ‘discussie’, waar dus geen reclame wordt gemaakt voor de enquête e.d.

Wij moeten voor een economie project een gat in de markt maken, dit mag door middel van een dienst, een bedrijf, een nieuw product etc.
Ons is opgevallen dat vele meisjes op de middelbare school het stoer vinden om inkijk te forceren en hun geweldige Blackberry in de bh te stoppen. Het liefst zo dat hij er half uitsteekt en iedereen hem kan zien.
Ons idee voor economie, waarmee wij een gat in de markt gaan creëren, is een bh met een vakje voor je blackberry.
Na dit idee uitgewerkt te hebben, is het uitgebreid naar een bh waar je een telefoon in kunt stoppen, een pinpas en een ID-kaart. Dit lijkt ons handig bij feestjes waar je geen tassen mee naartoe wilt slepen.

Ik wil even kwijt, dat de bh niet alleen voor BlackBerry’s wordt. Het idee begon er alleen mee.
Ik wil ook nog even zeggen, dat deze bh waarschijnlijk niet in de winkel komt te liggen, we gaan nog wel naar honkemuller dus wie weet, maar tot nog toe is dat niet het plan. We moeten het alleen wel realistisch maken voor een goed cijfer.

Er werd ook gezegd, is het niet zichtbaar onder je shirt, of is de ene kant dan veel groter dan de andere kant. Is het niet ordinair om zo in je shirt te lopen graaien voor je pinpas.
Ja, het is ordinair om in je shirt te graaien, maar zoveel mensen doen het tegenwoordig, dusja, waarom zullen wij daar dan niet op in spelen.
Enja, hoe we het ‘onzichtbaar’ gaan maken weten we nog niet, we moeten eerst ons idee even uitwerken maar binnenkort gaan we een ontwerp maken. Ik wil deze eventueel best posten hier.

Ook een ding, natuurlijk heb je broekzakken, maar daar ga je ook geen pinpas, id kaart, telefoon etc. allemaal inproppen als je uitgaat. Daarbij dragen veel mensen ook nog eens een jurkje, legging etc. zonder broekzakken.
Tuurlijk je kunt een tas of een clutch meenemen, maar toch doen veel mensen dit niet en stopt het overgrote deel hun bagage nu al in de bh.

Nouja, we horen graag nog verbeteringen, toevoegingen, tips etc.

Hier heb je niks aan, maar ik geloof dat het al een keer verzonnen is door iemand. (beste idee v nederland) Misschien dat je die kan opzoeken en ernaar kijken oid.

ergens is het een heel achterlijk idee, maar aan de andere kant ook wel handig :’)

Ik vind dat onzin, dus ik ben er niet voor. Maar leuk dat je het wil doen! (wat wil je eigenlijk doen, echt zo’n bh maken?)

Ik zie het wel veel mensen doen, dus er zijn vast wel mensen die het leuk vinden. Maar als je een kleine cup hebt, dan past je BlackBerry er toch niet helemaal in? :’)

ik moest eerst wel lachen om de titel :grinning_face_with_smiling_eyes:
maar dit dus.

Juist. Het idee slaat ook nergens op, het begon als een grapje, aangezien wij onderling mensen die een blackberry in bh stoppen uitlachen, maar onze leraar heeft wel gevoel voor humor en vond het een goed idee.
Als hij het een goed idee vind, laten we het dan maar gaan uitwerken.

En ik ga het filmpje wel even opzoeken, kan ik ook nog even lachen, en wie weet wordt er iets nuttigs gezegd ;p

Nee ik vind het echt niks… Dan ga je “ordinair gedrag” alleen maar aansporen.

hahahaha upp:)

Je kan ook gewoon telefoon zeggen ipv blackberry hoor…

Ik denk dat je veel hogere punten kan scoren met een ander idee

Het is ook voor alle telefoons, het idee begon enkel bij blackberry… Dit is trouwens ook wat mensen o.a. in de enquêtte zeiden, liever voor alle telefoons, en niet alleen voor blackberry.

Ik vind het gewoon in het algemeen een slecht idee en zal het nooit gebruiken. Als ik jullie was zou ik iets anders zoeken. Ik ga echt niet als ik wegga naar mijn spullen in mijn tieten lopen graaien :slightly_smiling_face: En dat ziet er ook stom en redelijk hoerig uit, zo’n telefoonbobbel die eruit steekt, ik zou me voor schut voelen en alleen daarom het al nooit gebruiken, daarnaast is het ook nog niet superpraktisch. Als je geen tas mee neemt bij uitgaan enzo, neem ik ook aan dat je contact geld nodig hebt ipv alleen een pinpas. Je kan je drankje bij veel plaatsen niet met pinpas betalen. En om nou kleingeld in je BH te laten rammelen is ook niks. En jullie gaan dus op de doelgroep af die met inkijk loopt te pronken en daar hun mob uit wil steken voor aandacht? Die doelgroep is denk is wat “losser” en als die bezig zijn met een jongen lijkt het me ook niks als die jongen dan alleen pasjes en mobieltjes voelt als hij eens wat loopt te voelen. (Dit zou ik nooit toestaan sowieso, maar jullie doelgroep is overduidelijk niet de netste thuis.)

Haar leraar vond het toch leuk? Tuurlijk vinden wij het stom, komop we zijn GS, superstoer. Maar het is wel een actueel onderwerp, jammer genoeg.

Maar ik snap nog steeds niet precies wat je wil.

Het is vanuit het doel van hun (Ze willen zelfs langs winkels gaan) geen goed product. Ik vind het niet slecht omdat ik van “superstoer GS” ben maar omdat het product gewoon niet goed is naar mijn mening en niet aanslaat. (bladiebla ik heb op mijn opleiding consumentengedrag, marketing en dat soort zooi :slightly_smiling_face: )

Ach laat ze toch lekker een feest BH ontwerpen voor economie als ze dat willen :")

Ja maar kijk, dat vinden wij. Maar blijkbaar wordt het wel gedaan. Iedereen kent vast wel iemand die dit doet.

De rede dat wij langs een winkel gaan, is enkel voor marktonderzoek. Marktonderzoek hoort bij het project, en aangezien wij geen concurrentenanalyse kunnen maken, zullen wij wel naar winkels moeten waar ons denkbeeldige product terecht kan komen.

1 ding is wel zo, een aantal mensen die de enquête al hebben ingevuld vinden het wel een heel goed idee en willen zelfs dat het in de winkel komt, maar dit is een anonieme enquêtte, maar er is dus wel degelijk vraag naar.

Even iets wat mij opviel.
“Ook een ding, natuurlijk heb je broekzakken, maar daar ga je ook geen pinpas, id kaart, telefoon etc. allemaal inproppen als je uitgaat.”

Misschien is het heel dom, maar ik stop mijn zakken wel altijd vol met telefoon, id, pinpas, geld & alles wat ik mee moet. Vind het fijner als mn zakken helemaal volzitten dan dat ik ineens een cup groter heb door spullen die in mn BH zitten. Dat geldt inderdaad wel alleen bij broek, maar dat meost ik even zeggen :’)

Hahaha, ja, tuurlijk kan je je broekzak volstoppen. Kans op stelen is wel veel groter en niet iedereen draagt een broek. Je hebt wel gelijk natuurlijk.