feest BH

Hallo,
Wij zijn Isabel, Astrid, Sarah, Kinda, Sophie en Titine.
Wij moeten voor een economie project een gat in de markt maken, dit mag door middel van een dienst, een bedrijf, een nieuw product etc.
Ons is opgevallen dat vele meisjes op de middelbare school het stoer vinden om inkijk te forceren en hun geweldige Blackberry in de bh te stoppen. Het liefst zo dat hij er half uitsteekt en iedereen hem kan zien.
Ons idee voor economie, waarmee wij een gat in de markt gaan creëren, is een bh met een vakje voor je blackberry.
Na dit idee uitgewerkt te hebben, is het uitgebreid naar een bh waar je een telefoon in kunt stoppen, een pinpas en een ID-kaart. Dit lijkt ons handig bij feestjes waar je geen tassen mee naartoe wilt slepen.

Nu moeten wij natuurlijk een marktonderzoek houden en internet leek ons een goede manier.

Wij hebben een vragenlijst gemaakt en we willen vragen of ELK MEISJE wat dit leest, de tijd wilt nemen om de vragenlijst in te vullen. Het kost niet veel tijd.
Het is wel een vragenlijst met wat aparte vragen, maar wij hebben het nodig in ons onderzoek.
Wij beloven plechtig dat wij deze privé informatie strikt geheim houden, het is wel een anonieme vragenlijst.
Klik op onderstaande link voor de vragenlijst,

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=102772

Alvast heel erg bedankt!!

ik vind het zo een achterlijk idee dat ik niet eens ga klikken

+1

k heb m ingevuld :slightly_smiling_face: & goed idee

dat. ik vind het gewoon ordinair/hoerig.

Oh my god. NO.

Eh, eigenlijk ken ik niemand die dat doet? :’)

haha leuk idee.

Dit mag niet, en waarom 3 topics?

Het is moeilijk om iets simpels te verzinnen voor economie hoor :stuck_out_tongue:

Ik ken niemand die dit doet? Geen gat in de markt als je het mij vraagt. En je gebruikt eerder contant geld dan een pinpas bij een feestje.

En als je moet kiezen tussen het hebben van een blackberry en een smartphone in jullie enquete… Blackberrys zijn ook smartphones.

Mag niet.