Feest aankleden, hoe?

Hey meiden!

Ik geef binnenkort een feest in een zaal. Deze is best groot dus ik moet een manier vinden om deze iets kleiner te maken, weet iemand hoe ik dat het beste kan doen?
Daarnaast wil ik de zaal ook leuk aankleden aangezien deze een beetje kaal is, heeft iemand hier nog tips voor?:slightly_smiling_face:

Xxxx

Je koopt shirts en doet ze over de stoelen

Wat voor feest is het? Dansfeest, of moeten er tafels en stoelen komen?
Je kunt dus tafels en stoelen neerzetten, slingers ofzo ophangen? Ik weet niet of het feest een thema heeft, anders kun je dat misschien bedenken? Bijvoorbeeld je thema is zwart-wit, dan zoek je leuke zwartwitte dingen, bijvoorbeeld tafelkleedjes met zebraprintjes, witte en zwarte ballonnen enzovoort.
Maar als het een wat plechtiger/ chiquer feest is kun je tafelkleedjes doen, kaarsjes neerzetten, kroonluchters ophangen? En anders gebruik je de ene helft van de zaal als zitplek oid, en de andere helft als danszaal ofzo

Wat voor feest is het en wat zijn de mogelijkheden in die zaal?

Ballonnen?? Niet in alle kleuren van de regenboog op 1 hoop maar gewoon 3 mooie kleuren ofzo. Desnoods met helium (dat blijft leuk!).

En leuke, maar simpele bloemstukjes op de tafels of alleen een vaasje met 3 leuke bloemen ofzo.

Google anders eens, misschien denken we veel te moeilijk en zijn er zoveel leuke, makkelijke ideeën.

Bedankt voor jullie reacties!
Het is een dansfeest. Ik ben sowieso van plan wat statafels neer te zetten. Ballonnen zijn inderdaad leuk! Denk dat ik die in het zwart en wit op het plafond laat hangen/zweven haha. Er is ook een dj dus ik zorg dat hij wat verder naar voren staat in de zaal om de zaal al wat kleiner te maken. Iemand nog een idee voor de muren? Ik vond zelf op google doeken of van die schermen, maar de laatste optie is best prijzig.

Je kan een deel afdekken met een wand of gordijnen.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html

Je kan van balonnen zo’n soort grote slinger maken als je paren van drie aan elkaar knoopt en dan aan een touw maakt. Die kun je dan aan het plafond hangen.

http://www.toverballon.nl/wp-content/uploads/2012/05/ballonslinger-kluster-rood-wit-blauw-300x225.jpg

Scenesetters?