feest 14 verjaardag

weet iemand wat voor feest ik kan geven voor mijn 14e verjaardag ik heb geen flauw idee want ik mag geen gebouw huren en daar een feest ingeven

Pyjamaparty thuis?

pyjamaparty, movies kijken, cinema, bowlen, …

ALCOHOLPARTY
is natuurlijk een grapje.
Ga gezellig pizza ofzo maken & daarna opeten, & met z’n allen naar de bioscoop (:

Ik heb gehightea’d voor mijn 14e verjaardag (dat was nog niet eens een jaar geleden trouwens). Ik had het gedaan in amsterdam in de bakkerswinkel, maar je kunt het ook gewoon thuis doen dan kan je wat meer mensen uitnodigen want dan is het minder duur. En het is ook heel gezellig als je allemaal aan tafel zit te kletsen en zo. En zorg ook voor een leuke dresscode, allemaal een leuk jurkje aan of zo.
Maar misschien wil je dat wel helemaal niet :slightly_smiling_face:
uuhm je kunt ook inderdaad pizza maken en een filmpje kijken, dat is altijd leuk. Of met z’n allen naar de bios. Of je geeft een dinertje, ook met dresscode. En dan een sixties thema of zo. En dan kun je daarna nog een film kijken. Maar wil je alleen vriendinnen uitnodigen of ook jongens?

ik heb ook een hightea gegeven voor mijn 14e verjaardag, wij hebben toen een bedrijf laten komen die dat verzorgd en daarna was iedereen bij mij blijven slapen

[i] ik weetniet wat je in gedachten hebt?
als je een grote groep vrienden wil uitnodigen,
kan je misschien beter een tuinfeestje geven,
dat je een zeil spant, zodat iedereen droog staat,
en dan wat hapjes en drankjes en muziek.

maar als je de voorkeur geeft aan een kleine groep vriendinnen,
kun je aan hele andere dingen gaan denken.
een high tea inderdaad,
ergens in een café’tje of gewoon thuis zelf doen,
een workshop thuis of op locatie (taart/sieraden/tasje maken)
een pyjama party met beauty avond, lekker maskertjes en filmpjes kijken.

veel plezier![/i]

Wij gaan wel eens als feestje een hele tijd films kijken, totdat we moe worden ;p
En natuurlijk heel veel eten etc. erbij…
Maar goed, wij zijn dan ook wel met z’n 3en of 4en, en ik weet niet hoeveel vrienden je wou laten komen…

Als je een tent hebt kan je in de achtertuin ‘slapen’.

Dat is echt heel leuk, maar je moet wel veel dekens meenemen zeker nu het wat kouder wordt (geloof me, ik weet dit uit ervaring).
Met mijn feestje heb ik gegourmet. Je kunt natuurlijk ook fonduen?
Daarna hebben we een film gekeken.
Das ook heel leuk!

pyjamafeestje’s zijn altijd leuk :grinning:

high tea, of gourmetten
en dan blijven slapen misschien?

ik had laatst een verjaardag waar we eerst gingen gourmetten en daarna gingen bowlen, was ook heel leuk. (:
maar idd, slaapfeestjes enzo zijn altijd wel gezellig!

misschien moet je even zeggen hoeveel mensen je wilt uitnodigen?
maar toen ik 14 werd ging ik een heel groot tuinfeest geven, maar daar moest ik wel eerst 2-3 maanden mee wachten omdat het toen pas lekker weer werd, ik was in maart jarig.

Bowlen
Poolen
Zwemmen
Filmavond
Gewoon kletsen
Meidendingen doen
Gourmetten
Taarten bakken
Dropping

Je hoeft niet altijd een gebouw af te huren om een leuk feest te hebben :’)

He! Ik ben nu al een hele tijd bezig met plannen voor mijn 14e verjaardag (:
Ik ga een fuif geven met het thema retro. Met drankjes en een chillhoekje en muziek enz. Ik verjaar eigenlijk pas over 2 maanden :grin:

ik vind een tuinfeest altijd leuk!

Wel eens checken of je buren geen luidruchtige vogels hebben dan xD
Om 4 uur in de ochtend maken ze al veel lawaai.

heb met mn beste vrienden en vriendinnen een film gekeken en veel gekletst, ben ik nu saai?:grinning_face_with_smiling_eyes:

@livelifeinlove ik doe alleen meiden

@xxnadia als ik ga slapen 4 of 5 mensen maar anders wel meer

bedankt voor reactie x